sobota 24. října 2015

REKLAMACE HRNCE...

aniž bych v něm cokoli uvařila.
Divíte se?
I já jsem se divila a to velmi.
Potřebovala jsem si dokoupit jeden nerezový hrnec a tak když jsem byla pro skleněné lahve na sirupy v prodejně Orionu, nakoukla jsem i do regálu s tímto nerezovým zbožím.
Jeden jsem si vybrala, prodavačka ho přede mnou prohlédla, zda nemá škrábance, zabalila opět do krabice, já zaplatila a jela jsem domů.
Doma jsem hrnec vybalila s tím, že ho samozřejmě umyju než uložím do kuchyňské skříňky.
A tehdy se to stalo.
Při uchopení poklice za ucho, mi toto zůstalo v ruce a poklička si klidně dál trůnila na hrnci. Jen jsem polkla, zachytila v hrdle hrubší výraz a nechápavě zírala na zbytek pokličky, kde uprostřed bylo vidět tři nenápadné ťupky, na který mělo ucho zřejmě držet.
Volala jsem na manžela ať se jde na něco zajímavého podívat. Nevěřil vlastním očím.
Já už ano a měla jsem vztek, protože mi bylo jasné, že musím zase zajet do prodejny a produkt reklamovat, oni mi řeknou, že mají na vyřízení reklamace 30 dní a já pojedu domů a až bude reklamce vyřízená, zase tam pojedu pro hrnec.

Avšak.

Velmi mne v prodejně překvapili hned jakmile jsem domluvila a předvedla co se stalo.
Nabídli mi okamžitou výměnu stejného zboží nebo výběr jiné značky nebo vyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů.
To jsem opravdu nečekala. Vybrala jsem si hrnec jiné značky, který měl evidentně ucho uchycené skrz pokličku a zevnitř přišroubované. Raději jsem si dvě stovky připlatila :o)).


- ilustrační foto, zdroj Wikipedie -

Citace z Wikipedie :
Poklice umístěné na hrnci během vaření izolují obsah hrnce od okolního prostředí, omezují únik látek ven z hrnce a omezují odvod tepla z hrnce ven, zabraňují také nechtěnému průniku nežádoucích látek dovnitř do hrnce. U kuchyňských poklic je důležitá tepelná odolnost, proto jsou obvykle vyráběny z plechu. Pro lepší manipulaci bývají opatřeny uchem.

Tímto přístupem mi ušetřili další cestu do prodejny a mají u mne takové malé plus pro příště - co kdybych opět kápla na vadné zboží :o))...

A jaké máte vy zkušenosti s reklamacemi ?
Nepříjemné či vstřícné přístupy prodávajících ?
Objevují se při vašich nákupech časté závady na zboží ?



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála