pondělí 26. října 2015

DOHÁČKOVANÁ...

a během neděle začištěná deka.

Netušila jsem, že mi háčkování půjde tak neskutečně rychle od ruky a sama jsem z toho velmi překvapená. Začala jsem v pondělí před čtrnácti dny, kdy dorazila poštou objednaná klubíčka a ani ve snu by mne nenapadlo, že vám po dvou týdnech nafotím deku hotovou. Pravdou je, že jsem chodila spát po půlnoci :o)). Jen deku ještě asi mírně zastříknu po okrajích a trochu vypnu špendlíkama na koberci, aby bordura pěkně držela tvar. Mám z ní velikou radost a i když jsem při háčkování trochu exeprimentovala, myslím že vše dopadlo dobře a bude se pod ní příjemně pochrupkávat těm, kterým bude darovaná.





Jak už jsem psala zde použila jsem přízi Elian Nicky a pracovalo se mi z ní dobře, je cenově dostupnější než příze od Dropsu Baby Merino, z které jsem  háčkovala loni deku pro nás (i když jsem ji kupovala v akci) a také mají dobrý výběr barevných odstínů. A až čas ukáže zda nebude žmolkovatět, jak někdy acryl dokáže. Deka váží 970 g a měří 105 x 155 centimetrů.
Samozřejmě, že jakmile jsem odložila hotovou deku, již v neděli večer jsem vzala do ruky klubíčko, háček a začala jsem háčkovat vlněnou sukni pro naši Gábinku. Našla jsem si návod na Dropsu a také inspiraci u Aničky, která si ji háčkuje pro sebe.




Naše Gabča je hodně štíhlounká, úplně před očima vidím jak jí bude slušet. Jen stále měřím, abych dodržela stanovené míry :o)). I tak rozdělanou část, která již dosahuje boky, musím vyzkoušet, zda bude vše sedět a pak už jen budu háčkovat do délky, kterou si vybere. Objednala jsem přízi Karisma také od Dropsu, krásnou šedou barvu. Moc se těším až ji bude mít na sobě.

Mne to háčkování tolik baví...

 




14 komentářů:

  1. Alenko deka je naprosto překrásná :o) moc se ti povedla...měj s emoc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za chválu, cením si toho od takové "háčkařky" Martinko jako jsi ty.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Taky ráda háčkuji zrovna deky, a též z Elianky. Několik dek z příze Camilla nebo Limone. Ty se hodí spíš jako přehoz. Jsou těžší. Z Elian Nicky jsou heboučké a fajn. Šikulka. Jen mě fascinuje ta rychlost. Klobouk dolů. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže zkušenost dobrá z Elina Nicky Věrko ? Věděla jsem, že z bavlny by byla příliš těžká, to jsem při přemýšlení jaký materiál použít, zavrhla. Je fakt, že jsem každou volnou chvíli měla deku s háčkem v ruce :o)) a vzorek jednoduchý.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
    2. Elian Nicky musím zatím jen chválit. Háčkovala jsem i deku pro miminko do kočárku a tak. Je hodně používaná, tedy i vícekrát praná a vypadá stále dost dobře. Tak snad nám bude všem dobře sloužit. Pěkný večer. Věrka

      Vymazat
    3. Tak to jsem zvolila dobře, to je fajn.
      A.

      Vymazat
  3. Ali, jsi dobrá. Tak velkou deku tak rychle, to teda smekám.
    Sukně vypadá dobře. Určitě bude Gabče sedět tak dobře jako modelce na fotce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No sama jsem fakt překvapená Ali, že jsem ji zvládla za tak krátkou dobu :o)). A u sukně hlavně musím měřit a měřit, abych to nepokazila.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, deka je nádherná a ta rychlost...ta moje si ještě počká než ji dokončím:o)...ale jsi mi inspirací, tak snad...Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko když čtu co všechno stíháš, tak se vůbec nedivím, že deka čeká. A kdo si počká ten se dočká :o))
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, ta je krásná....moc hezké barvičky.Už se těším na fotku sukýnky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani. Sukně už se rýsuje, dnes proběhla zkouška rozměrů - pas i boky sedí, můžu háčkovat dále :o)
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála