pátek 25. září 2015

ZBYTKY PŘÍZÍ...

se časem hromadí každé z tvořilek, které háčkují či pletou. To samé se děje i mně.
A  přijde najednou okamžik, že si řeknu CO S TÍM ? Pokud jsou to hodně malé zbytečky, je to již problém a ty nechávám v košíku  k tomu určeném (že se třeba budou někdy hodit), ale pokud je to po jednom či dvou celých přadýnkách, to už lze kombinovat a zužitkovat alespoň trochu užitečně.
Napadlo mne uháčkovat mé mužské části rodiny "tunely" na krk pro nadcházející chladné počasí. Je jedno zda je použijí při práci venku, či si je nasadí při výletě nebo procházce, důležité je, aby je zahřály.
My ženy nosíme nákrčníky, teploučké a měkkoučké, a ty si omotáme nadvakrát kolem krku, nemáme s tím problém, že ?
Jenže oni trochu ano a tak popadnou maximálně v zimě šálu.
Uháčkovala jsem jeden "tunel" zkušební a na mém manželovi testovala.
Docela si to pochvaloval (teda nezkoušel ještě venku, přeci jenom je stále teplo), že je to příjemné na krk a nemusí nic omotávat.
To jsem potřebovala vědět.
Do obýváku jsem si připravila všechna volná přadýnka a po večerech mám co dělat.


- tento si asi nechám pro sebe :o)) -

- a ten pomerančový také :o)) -





Nejstarší syn už mne zaúkoloval, že by chtěl do lesa ještě nějaký dozelena 
(dal se k myslivcům), tak to budu muset nějaké přadýnko zakoupit, tyto lesní odstíny nemám :o).

A jak vy zpracováváte zbytky přaden ?
Syslujete je nebo se jich také rády rychle zbavujete ?
A co ta úplně malinká klubíčka, jak s nima nakládáte ?

Pokud máte nápad, sem s ním :o), mám už jich plný košík...


 

 

12 komentářů:

  1. Alenko,super využití zbytku :-)Nevim jestli by moji muzi nákrčníky nosily;-)Já toho moc neustrykuji,tak jednou do roka a to ještě teď jen na Simu,takže moc zbytku nemám.Vždy kupují nová klubíčka na konkrétní věc a většinou mám opačný problém ;-) Ale napadá mě barevná deka,polštář,ponco,ponozky,...Krásný prodloužený víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem také zvědavá jestli je užijí, ale syn už prohlásil, že by se mu líbil takový jako nosím já, velký na omotání, to mne překvapil. Tak na to ale musím koupit materiál :o))).
      Měj se Ilonko hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,tunely jsou opravdu parádní a moc se ti povedly. U nás tunely moc ráda nosím já, mužská část jim zatím odolává :-) Z malých klubíček háčkuji maličké květinky, které používám jako ozdoby na přáníčka, nebo na dárečky.Ukládám si je do veliké sklenice a jejich čas vždy přijde. :-)Krásný víkend. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuji za tip na kytičky, na ty jsem úplně zapomněla a přitom jsem jich před dvěma roky tolik háčkovala i na zapínací špendlík jako ozdoby na kabáty a saka.
      Krásné dny i tobě.
      Ála

      Vymazat
  3. Já nesysluji, protože nemám co, jak už jsem psala několikrát-nejsem šikovná na ruce:-) Ale obdivuji všechny, kdo tvořit umí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo zase hodně čteš a o přečtených toho vždy tolik hezkého napíšeš :o). A tvoje poznatky o produktech jsou také pro mne inspirativní.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, ty jsi tak pilná! Jeden lepší než druhý!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilná ani ne, spíš nedokážu sedět jen tak ;o))).
      Pa. Ála

      Vymazat
  5. Dobrý večer paní Aleno, můžu požádat o popis na ten černo bílý vzor nákrčníku. Jsem začátečník a z foto to nepoznám. Velice děkuji, Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Renato děkuji za návštěvu zde u mne. Velice ráda vám návod napíšu na černobílý nákrčník. Napište mi zde prosím kontakt na mail ano?
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím na adresu paratko@seznam.cz moooc děkuji a přeji hodně nápadů Renata

      Vymazat
    2. Moc se omlouvám, nějak jsem přehlédla reakci s mailovou adresou, hned to napravím a píšu.
      A.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála