úterý 22. září 2015

ZASE JEDNO RYCHLÉ ROZHODNUTÍ...

jsem učinila v pátek, kdy jsme přinesli s mužem z lesa houby a já věděla, že je zase budeme sušit na platech, přes den dávat ven na sluníčko, pak zase domů kde se ještě netopí, takže nijak rychle neschnou, stále kontrolovat zda neplesniví, a tak dokola.

Každý rok si říkám, koupím ji, koupím ji, už ji konečně koupím.
Letos to ve mně dozrálo.
A stalo se.

Rozhodla jsem se koupit sušičku ovoce.
Nejdříve jsem pátrala v e-shopech, už jsem byla skoro rozhodnutá o jedné, která měla časovač, což se mi líbilo, ale raději jsem ještě jukla na nějaké hodnocení od spotřebitelů.
Ti tu mou vybranou značku pěkně sepsuli :o). No vida, málem jsem se unáhlila.
Hledala jsem dál, pak jsem si řekla, že to zabírá plno času a proč se
vlastně nepodívám na Etu.
Sušička byla v produktech a protože máme jejich prodejnu v sousedním městě, zavolala jsem přímo tam zda ji mají na skladě a v sobotu dopoledne jsme pro ni zajeli. Ušetřila jsem za poštovné a ještě jsem k ní dostala jedno plato navíc.

  
Hned jsem v sobotu sušila, v neděli přinesl syn půl košíku hub a tak jsem mu nabídla, že mu je mohu usušit :o). V pondělí je měl připravené ve sklenici.
Dnes jsem na bylinkové zahradě ostříhala poslední zbytky bylinek, koření a naplnila sušičku opět.



Konečně si budeme také sušit ovoce, manžel sušené má rád a tak si připravíme nějaké směsi s oříšky.

Jaké máte vy zkušenosti se sušičkami ovoce, využíváte je hodně ?
Podělte se se mnou, budu ráda...


8 komentářů:

  1. Ahoj,taky se chystám sušičku koupit,čekám na přeplatek za eletriku.sušičku jsem už měla,ale po rozvodu si ji vzal můj ex,bohužel...Tak se těším,jak konečně budu mít zase novou.A v jak tu bude všude cítit vůně křížal a bylinek..Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni jsem ráda, že jsem se ve vteřině rozhodla a nákup učinila :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Tahle rychlá rozhodnutí jsou nejlepší :-)
    Také jsem před časem (asi dva roky zpátky) z minuty na minutu zjistila,že by se sušička hodila a hned jsem pro ní klusala :-))
    Takže suším,suším!
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano taková rozhodnutí jsou nejlepší, čím víc rozmýšlím, tím si pak nemohu vybrat :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, mám ji pár let (taky Etu) a nedám na ni dopustit. Před chvilkou jsem ji vypnula, další várka křížal je hotová... Hodně užitečný pomocník, udělala si dobře.
    A ten váš pondělní výlet - v dobrém závidím, to musela být krása...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem včera sušit rakytník, ale to nějak moc nejde, nemáš zkušenost ?
      Krásné dny Helenko.
      Ála

      Vymazat
  4. Tiež mám doma sušičku... je to skvelý pomocník...jedného roku som si urobila vlastnú vegetu...:) cely dom mi krásne prevoňal ... vidíš, tento rok si spravím zase :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastní vegetu Zuzko ? to by mne zajímalo :o) jak a co jsi kombinovala.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála