pondělí 14. září 2015

TUNIKA PRO MALOU SLEČNU...

prvňačku Amálku, která bude mít v úterý narozeniny.
Amálka sice není naše "pokrevní" vnučka, ale my ji tak bereme, je součástí naší rodiny stejně jako její maminka. A pro mne je to další ženský prvek v mé vyloženě chlapské komunitě :o)), který jsem vždy tolik postrádala. Mám je obě moc ráda...

Každá malá slečna má ráda parádu a ani Amálka není výjimkou, baví mne obdivovat její sukýnky, šatičky, trička se srdíčky, barevné legínky, kabátky, botky. Jí to vždy tak sluší.


Já jsem se rozhodla, že jí uháčkuji k narozeninám tuniku v jejích oblíbených barvách. Našla jsem si návod na Dropsu a pustila se do tvoření. Vybrala jsem velikost 7/8 let, ona je sice drobnější, ale předpokládala jsem, že ji bude nosit na trička, tak ať je volnější. Háčkovalo se od krku směrem dolů a když jsem byla v místech pod rukávy, začala jsem měřit, zdálo se mi to nějaké úzké. Požádala jsem Gábinku o změření potajmu nějakého trička. No jasně, je to malé. Vypárat a začít znovu, pak už jsem si musela propočítat své rozměry, v návodu to touto velikostí končilo. Pilně jsme háčkovala, abych vše stihla.




Po pár řadách vějířkového vzoru jsem zjistila, že dělám špatně lem. Znova párat - naštěstí jen kousek. V sobotu dopoledne jsem vše začistila a přišila knoflíčky, dárek zabalila. Hořím nedočkavostí až si tuniku na sebe oblékne, zda bude sedět, zda se jí bude líbit, zda ji bude s oblibou nosit...




 Po předání dopíšu jak překvapení dopadlo.




 

10 komentářů:

  1. Alenko, ta tunika je tak nádherná ... moc se ti povedla ... Amálka bude mít určitě velkou radost ...
    Hezký nový týden. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko velmi doufám, že se jí líbit bude a už se těším na zítřek. Hlavně aby jí dobře seděla. Přeci jen bez zkoušení...
      I tobě pěkný týden.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, tunika je moc krásná a určitě se bude líbit. Mrzí mě, žes nevyhrála u mně razítko Hand made, určitě bys ho zužitkovala:o). Měj krásné tvořivé dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkuji za chválu, dám vědět jak dárek dopadl. No já si fakt dělala zálusk na to razítko :o))) a říkala jsem si, že bych také někdy mohla konečně vyhrát. Měla si ovšem krásné dárky všechny.
      Právě nyní u nás prší a musela jsem změnit plány na odpoledne.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko...krásná práce.
    A moc se mi líbí, jak jste holky přijali do své rodiny. To je skvělé.
    Ahojky M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji a jsem ráda, že se líbí.
      Holky jsou obě dvě skvělé a naprosto do rodiny zapadly.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali, ta tunika je nádherná. a ty máš obrovskou trpělivost, já bych to vzdala už po prvním párání.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko naštěstí jsem opravdu trpělivá :o)) a jen tak se nevzdám, takže jsem překonala i to párání.

      Vymazat
  5. A oslavenkyně měla radost, to bylo pro mne velmi důležité ocenění :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála