čtvrtek 24. září 2015

SMUTNO mi bylo ...

při včerejším nálezu na našem dvorku.
V kuchyni jsem slyšela velký náraz někde v domě do okna, ale nic jsem nezahlédla a moc jsem tomu nevěnovala pozornost.
Až když jsem vyšla ven, u spodních velkých oken leželi na zemi dva ptáčci - špačci říkal můj muž. Jestli jsou to špačci nebo ne nevím, ale každopádně mě to hodně mrzelo. Ani jsem se nechtěla na ně příliš dívat jak mi jich bylo líto. Leželi vedle sebe a bohužel byli mrtví. Na okně zůstali stopy po nárazu.





Máme za garáží podél zdi vinnou révu a ptáci létají na dobrotu.
Zřejmě pak při odletu nevybrali zatáčku a namířili si to rovnou do okna.
Měli oba zlomený vaz.
Dnes dopoledne opět slyším náraz, utíkám k oknu a na zemi ležel malý ptáček, ale ten se během okamžiku postavil na nožky, otáčel hlavičkou sem tam, podíval se nahoru, udělal pár krůčků, poskočil a odletěl.
Oddychla jsem si a měla jsem fakt radost, že to dobře dopadlo.
 
Hned jsem k oknu zevnitř postavila proutěný stojan s kytkou, snad to trochu pomůže.


Opravdu raději pozoruji na naší zahradě ptáčky živé, veselé, švitořící, sbírající žížaly a brouky... 

Co všechno se může stát.




 

4 komentáře:

  1. Alenko, nedávno se to stalo, když jsem byla na návštěvě, i nás to moc mrzelo, taky původně letěl mlsat... I my hned vymýšleli, jak tomu zabránit...
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že toto byl jediný tak tragický případ a že proutěný stojan s květináčem pomůže Helenko.
      Krásný víkend.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, člověku je líto tich tvorečků... něco by to chtělo vymyslet ... ale co ? Nějaké obrázky pověsit na sklo - jako vitráž ? ... zároveň pardáda ?
    Hezký víkend ti přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko jakmile jsem tam dala proutěný stojan s pokojovkou, tak se to již nestalo, snad jsem to vyřešila.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála