pondělí 21. září 2015

PONDĚLNÍ TOULÁNÍ...

přírodou s kamarádkou. 
Během letošního parného léta jsme výlety vynechávaly a nyní nastal opět ten správný čas. Jak já výšlapy do lesů miluji.

Naplánovaly jsme si dnešní trasu z Doks pod Bezděz, bylo to celkem cca 15 km, což není žádná veliká fyzická zátěž a šlapalo se nám velice dobře, dokonce občas svítilo sluníčko, které příjemně hřálo a šimralo nás paprsky mezi větvemi stromů.
Pro mne je to relax, pročištění hlavy, okouzlení přírodou a také vždy milé setkání. Už dopředu se těšíme na malé svačinky, které každá z nás sebou připraví a pak se dělíme, ochutnáváme, popíjíme kávičku z termosky a je nám vždy tak dobře na duši.  




Zaparkovaly jsme v Doksech, našly červenou značku a už jsme rázovaly krajinou, batůžky na zádech.
 Přiznám se, vzala jsem si sebou nožík a malou plátěnou tašku, co kdybych náhodou zahlédla houby.
Opravdu ani náhodou. Jedna jediná houba, kterou jsme uviděly, rostla přímo uprostřed cesty a ani jedna jsme nevěděly o jakou se jedná.
Pro nás "muchomůrka", ale vyfotila jsem si ji a zkusím najít v atlase.



 Došly jsem na konec trasy, pod hrad Bezděz, ale protože bylo pondělí, na hradech zavřeno, dál jsme ani nešly a vracely jsme se stejnou cestou zpět.
Během šlapání jsme spolu probraly tolik různých témat, přesně jak to bývá když se sejdou dvě kamarádky :o), konce to nemá.

 Jsem za to ráda. 
Jsem šťastná, že mám tak skvělé bytosti kolem sebe.

Děkuji Mirunko za krásný den...

10 komentářů:

  1. Úžasné všechno......
    Pa pa,Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím Klárko :o), výlet byl moc prima.
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko.... tak to má být a je to dobře...
    Hodně takových výletů přeje Jarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si všeho Jarko velmi vážím...
      A výletů není nikdy dost jak s oblibou říkám.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, to je prima mít kamarádku na cesty.
    Je vidět, že jste si to skvěle užily.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marti, to je moc prima a vždy je to bezva výlet. Jsem za to ráda, že si můžeme občas takhle vyšlápnout.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko....vybraly jste si s kamarádkou krásné místo ( často tam jezdíme ) ....
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, jsou tam krásné trasy kudy se člověk může toulat a vždy objeví něco nového.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alčo, moc krásný výlet. A té houby byla škoda. Je to bedla jedlá, ze které je nejlepší řízek. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo já jsem si to myslela, že je to bedla, ale už jsme ji kolik let s mužem v lese nenacházeli, že jsem si nebyla jistá. Nu škoda, mohla jsem se doma chlubit :o)).
      Krásné dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála