neděle 27. září 2015

PODZIME VÍTEJ...

jsem si řekla dnes odpoledne, když jsem začala pomalu ukládat do zimní zahrady květináče s kytkami na přezimování. 
Musím se přiznat, že tuto práci ráda nemám, ne snad proto, že chodím sem a tam, čistím květináče od všeho co tam nepatří a nachodím plno kroků, ale jsem tak trochu vždy smutná, že už léto je definitivně pryč.
Sluníčko svítilo a já jen vzdychala nad ještě rozkvetlými keři, posledními květy aster, floxů, afrikánů, proskurníku a dalších kytiček, kterým letošní počasí tolik ještě svědčí.
Nu nedá se nic dělat, je to tak.
Vzala jsem nůžky, ostříhala buxus, z bylinkové zahrádky třapatku, našla věneček a uvázala podzimní téma.





Letos manžel zasadil dýni a vyrostla jedna jediná :o).
To malé na ní je hokaido, která se rozhodlo, že letos víc nenaroste a vedle ní cuketa,  která se někde v trsu cuket schovala a neprotlačila se ven.
Použiji na další aranžmá ke vchodovým dveřím.

A tak PODZIME VÍTEJ,

a buď k nám přívětivý, nech nás ještě nějaký čas se toulat po lesích, dovol ať nás odpolední sluneční paprsky šimrají po tvářích.

My ti za to poděkujeme... 


 

8 komentářů:

  1. Podzim umí být nádherný, já ho mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda hlavně jeho barevnost a zvláštní vůni.

      Vymazat
  2. Alenko, já jsem zatím uklízet nezačala, nestíhám, snad to doženu.
    A ta pomerančová buchta je skvělá, už jsem ji dlouho nepekla.
    Chválím věnec a přeji dobrou noc, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já začala pozvolna, abych toho neměla najednou mnoho Helenko. Raději vše vynáším na jaře ven :-).
      Ála

      Vymazat
  3. Pěkně vítáš podzim:-) Já chtěla jednu gigant dýni, mám dvě malé z celého políčka:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem si přinesla z výletu další šišky a větve, tak ještě něco nazdobím. Ani nevím co s obr dýní :-)).

      Vymazat
  4. Alenko, pěkně napsáno ... zvlášť ten konec
    Tak ať nám sluníčko ještě trochu hřeje !
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šťastná, že ještě tak příjemně svítí a hřeje. Dnešní výlet jsem si hodně užila.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála