úterý 8. září 2015

PODĚLÍTE SE...

se mnou o zkušenost ohledně háčkování dek ?


... dětská deka pro Jonáška...



...příze Baby merino...

... příze Elian Klasik...


Již jsem uháčkovala dvě velké deky, jednu z příze Elian Klasik (je taková hutná, 100% akrylik) a druhou z Baby Merino (je lehká, 100%merino vlna).
Ráda bych se pustila do deky další, jako dárek k vánocům.
Jenže stále nemohu vybrat vhodnou přízi.
Bavlny mají nádherné odstíny, ale 100% bavlna se mi jeví tak, že deka z ní by byla velmi těžká.
Akrylu je na trhu asi největší výběr, ale je tolik značek, že vůbec netuším, která by byla nejvhodnější (aby pak nežmolkovatěla) a příze Elian Klasik mne příliš nenadchla.

A tak jsem včera večer po mnoha klikání na e-shopy s přízemi propadla malému zoufalství a pak mne napadlo požádat vás, milé čtenářky mého blogu.
Někdy si říkám, že čím větší výběr, tím horší rozhodování, že ?

Moc vás prosím,
 máte-li výbornou zkušenost s nějakou přízí na háčkování dek, podělte se se mnou o ní.

Budu moc a moc ráda za každý tip, radu...






2 komentáře:

  1. Tolik šikulek mezi námi a žádná rada... Ono to je těžká věc, jednu jsem dělala z akrylu Lady, ta pro mimi není moc vhodná, ale drží, druhou z čisté bavlny (najít dostatečně měkkou je věda a rozhodě nehřeje) a kamarádce pro mimi jsem deku dělala z Elian nicky. udržuje se prý dobře, ale na háčkování nic moc - dělí se vlákna... Pokud se budu do nějaké chtít pustit, nakoupím materiál na Dropsu (cena snad zaručí kvalitu :o)).
    Jinak odpověď na otázky k přízi Cotton jsou u mě na blogu.
    Alenko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hodná Helenko, že jsi mi napsala svou zkušenost.. Bavlnu jsem vyloučila z možností, vím že by byla i v dospělácké verzi těžká. Elian Nicky mne také napadl, ale dělí se vlákna přesně jak píšeš. Od Dropsu Baby Merino na deku bylo bezvadné, nyní je ve slevách, ale při té velké spotřebě je stále dost drahá. A hlavně nejsou odstíny které bych potřebovala. Mu pátrám dále.
      Děkuji Heli.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála