úterý 29. září 2015

MÁLEM JSEM ZAPOMNĚLA...

zdokumentovat mou výrobu úžasného džemíku dle receptu od

 Martinky - Moji šťastní andělé,

který mne zaujal a vzhledem k velkému množství cuket na zahradě jsem ho také vyzkoušela.



 
 V receptu je použit citron, já namíchala s limetkou.
V receptu pektin, ten nemaje, přidala jsem kyselinu citronovou.
Cuketa dělá vlastně jenom tu masu, jinak je bez chuti, ale tu dokonale tvoří zázvor a citron.

Nechutnala jsem tu Martinky, ale tahle minivárka - byly jen dvě skleničky, je naprosto úžasná.
Když jsem dala zbyteček do misky ochutnat manželovi, pomlaskával jazykem a tvářil se docela blaženě :o).
Měla jsem v plánu uvařit ještě jednu várku, ale nějak jsem opomněla a cukety došly. Zřejmě už v nadcházejícím chladnu příliš nedorostou a poslední jsem spotřebovala v neděli na cuketové zelí.
Nevadí, bude pamatováno v příštím roce, že cuketového džemu tohoto typu musím navařit víc. Vypadá to, že se po něm jen zapráší.

A tak to má být, kvůli tomu to přece všechno zavařujeme, že ?




2 komentáře:

  1. Já si na to už dvakrát cuketu koupila a pak jsem jí spotřebovala jinak - ale chci to zkusit!!!
    Alenko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Super Alčo, mně také moc chutná. Už má jen jednu skleničku. Ale dostala jsem ještě od kolegyňky jedno obrovskou cuketu, tak asi ještě dávečku udělám ☺
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála