čtvrtek 3. září 2015

LÉTO SKONČILO...

1. září v 18,35
 - mi sdělil v úterý můj muž.
Přesně v ten čas se spustil prudký déšť ze zatažené oblohy, zahřmělo a citelně se ochladilo. Zrovna jsme vylezli z bazénu a tak jsem jen smutně pohlédla tím směrem, došlo mi, že období mého zaníceného plavání v bazénu asi opravdu skončilo.


... i náš nejmenší Jonášek ví jaké je to prima ve vodě ...


... letní nápoje - mochito - které připravoval náš Radek, kdo by odolal ...

Letos jsem byla velmi ráda, že jsme neletěli nikam k moři, nebylo to vůbec potřeba. Denní i noční teploty u nás byly naprosto vyrovnané jako tam, jen mi chyběl mořský vánek a hlavně, nicnedělání. 

... jsou to už tři roky co jsem se loučila s mořem, s tím, že se brzy vrátím...

To si doma nikdy nedopřeji a můžu si za to sama. Jsem takový neposeda. Odpočinu si pouze když někam odjedeme a je jedno, zda je to jen prodloužený víkend nebo 12 denní dovolená v cizině. Prostě musím vypadnout z domu a jsem vděčná za každý takový moment, kdy nemusím vařit a mohu tím pádem lenošit (i když je to většinou spojené například s turistikou nebo jízdou na kole, takže pohybu dostatek).

...s Matýskem v Třeboni na kolech jsem si užili spoustu legrace...
 
... prostředí rybníků mne uchvátilo navždy...




Na září a nadcházející podzim se těším.
 Je to další roční období, které mám ráda, které má své kouzlo, svou barevností je jedinečný. Toulky lesem a po kopcích přinášejí radost z rozpřažené náruče s hlubokým nádechem vůně přírody.

... opět budu fotit stromy...

... obec Jizerka na podzim - zvláštní místo ...

Máme v té naší zemi maličké tolik krás...






8 komentářů:

  1. ... podzim je fakt taky krásný ... slunce je takové jiné, klidné ... ta vůně podzimu ... no a ten déšť a chlad k tomu taky patří ... och ta příroda ... a opravdu krásně je u nás, tolik tolik nádherných míst a Jizerka je jedno z nich a je jedno jestli v létě nebo v zimě ....
    Alenko, tak si to vše ve zdraví užívejte.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko naprostý souhlas, je tolik nádherných míst u nás a naši přírodu mám moc ráda. Ještě mnoho míst jsme nenavštívili, tak je vše před námi.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Léto končí.....a nádherný podzim začíná :-) moje nejoblíbenější období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ho mám celkem ráda, hlavně pro tu barevnost a takový poklid. Zimu bych klidně vyškrtla z kalendáře :o))).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, nejdříve dodatečně přeji k narozeninám všechno nejlepší a určitě si ještě zaplaveš. Je pravda, že mně po celý rok plavání moc chybí..celé léto jsem vlastně ve vodě. slibuji si, že začnu chodit do krytého bazénu, jsem zvědavá, ale chtělo by to..Jinak chvílím krásné fotky..je vidět, že sis léto krásně užila a tak to má být..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji :o).
      No s tím plaváním nevím, nevím, voda je již pěkně studená. Kryté bazény nemám příliš v oblibě pro nadmíru chlóru, který používají, takže jsem přes zimu bez mého oblíbeného plavání.
      Léto jsem si opravdu velmi užila a budu z toho těžit celou zimu :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Bohužel, tvůj muž měl pravdu., Alenko! I já se v úterý smutně loučila s bazénem a potažmo létem... No nic, budeme se těšit na podzim, snad bude hezký!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano nedá se již opravdu nic dělat Helenko, ale já nesmutním, neboť letos jsem si všeho užila plnou měrou, tak jak to miluji - slunce a voda,mé živly - a nyní se těším na příjemný podzim. Cítím v kostech, že tomu tak bude :o).
      Krásný den.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála