středa 16. září 2015

HÁČKEM PRO JONÁŠKA...

Nemohu opomenout svými háčkovanými výtvory ani našeho nejmenšího klučíka Jonáška. Objednala jsem si nádherné modré odstíny příze Nela a pustila se do čepiček, které nyní užije nejvíce.
Poprosila jsem Gábinku, aby mi změřila obvod jeho hlavičky a pustila se do práce, přesně jsem si vypočítala vše potřebné a první čepička byla hotová během chvilky. Jenže se mi přeci jen zdála nějaká větší, on má tu kebulinku stále malinkou. A když přišli, nastalo vyzkoušení. No jo, spadla mu až skoro na nos.Nic se neděje, vypářu a zmenším. 


Uháčkovala jsem dvě, jednu malinko větší, ozdobila knoflíčky ve tvaru motýlka a plachetnice.



Nesmím zapomenout ani na Matýska, to je už náš druhák, tak tam už čepice musí být pořádná klukovská a teplá na zimu. Do té se teprve pustím, až se s ním domluvím jaká barva by se mu líbila.

Baví mne háčkovat pro děti, vždy je to o pestrosti a vše je rychle hotové :o)...


 

10 komentářů:

  1. Alenko, jsou parádní! Čepička je na první pohled jednoduchá. ale aby dobře seděla, to dá mnohdy zabrat...
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš Helenko pravdu, má tu hlavičku trochu šišulku a špatně mu sedí :o))), tak je to víc o zkoušení.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Páni... ta bude klučinovi slušet a ještě se zahřeje ...
    Hezký letní ! den přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrá Jonáškovi velmi sluší, jedna mu sedí pěkně, druhé je malinko větší :o)).
      I u nás již svítí sluníčko a to mám radost.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko tedy ta je skvělá :o) Měj s emoc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Martinko, tyto čepičky nejsou náročné na háčkování, spíš to vychytat aby dobře padly :o))
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní čepičky a v moc hezké modré.To mi připomíná, že bych se měla pustit také do čepic mým školákům.-)Hezký víkend Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko mne ty odstíny modré také okouzlily. A já vždy říkám, že pro děti není nikdy čepic dost :o)), občas nějakou ti školáci ztratí, že ?
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála