středa 2. září 2015

DÁRKY PO NAROZENINÁCH...

jsem dostala od mých milých přátel, které jsme pozvali na poslední letní grilování v pátek.
Mělo být vedro k padnutí, ale u nás bylo od rána tak divně pošmourno, obloha zakaboněná. Nevěřila jsem vlastním očím a byla trochu smutná, že pokud bude hodně chladno, nebude to posezení tak příjemné (i když máme na pergole krb) co se tepla týká.
Ještě než přišla návštěva začalo pršet, taková ta letní přeprška, lehké jemné kapky se střídaly s razantnějšími. Naštěstí vše trvalo jen krátce a i když dorazili s deštníky, byl nakonec opravdu krásný vlahý večer.
Deky, které jsem připravila na případné zahřátí, nebylo nutné vůbec použít a v krbu jsme zatopili pro lepší atmosféru mihotajících jiskřiček a plamenů.
Ke grilované krkovici jsem upekla v troubě kořeněné brambůrky a do mističek připravila na ochutnání meruňkové čatný, červený rybíz ala brusinky, famózní salát z rychlokvašek (které jsem si v týdnu naložila), rajčatové čatný, rajčata jen tak se solí, pepřem a cibulí.
Upekla jsem cukeťák podle Helenky s olivami a sušenými rajčaty, upekla cuketový perník.

Všem tak báječně chutnalo a mne zaléval pocit štěstí, že jsou spokojení a radostní.

A oni mi hned ze začátku udělali radost s dárky k mým dávno již uběhlým narozeninám, s čímž jsem vůbec nepočítala.

Dostala jsem pokojový ibišek. Jeden ohromný doma již mám, ale kvetoucích květin není nikdy dost.
Měl jedno poupátko a to v neděli rozkvetlo.


 Není to nádherná barva ? A květ tak veliký. Bohužel nevýhoda pokojových ibišků je velmi krátká doba kvetení květů, avšak vyváží to tou krásou, že ?
Drahuško moc děkuji (i za ty tvé domácí 
ovocné protlaky, zbaští je Jonášek).

Další dárek byl kosmetický.





Samé příjemné ingredience, není třeba nic dodat.
Ale něčím ta krabička byla ozvláštněná a proto ji ani nevyhodím.
Na každém volném kousku byl vytištěný citát a já vám je přepíšu.

Láska je odvaha, která se nebojí ničeho na světě.
                                                                                      Budha

Kapka lásky je víc jak vodopád zlata.
                                                                                  J.Bodenstedt

Odpuštění je větším důkazem lásky než žárlivost.
                                                                                   W.Blake 

No není to milé ?
Jituško moc děkuji.

A tak mne obklopil opět pocit štěstí, pocit radosti a pocit poznání, že když máme několik skutečných přátel, měli bychom si jich vážit, hýčkat si je, mít na sebe vzájemně čas kdykoli a za každých okolností, které nám život připravuje.

Přátelé se nedají koupit nikde v žádném obchoďáku...






 


 

6 komentářů:

  1. Alenko, to je krásný příspěvek, přátelé jsou důležití. Pa pa a hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Klárko jsou opravdu důležití a některá přátelství prověřuje čas a prožitky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, moc hezky napsané ...
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, při čtení příspěvku jsem už měla v hlavě komentář, ale tvá poslední věta, ta je nad všechny řeči!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, čas a život prověřuje veškeré vazby, nejen ty rodinné, že ?
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála