pondělí 28. září 2015

BALÍČEK Z KNIHKUPECTVÍ...

mi dovezl pošťák v týdnu.
Začínám si dělat zásoby knih na nadcházející podzim a zimu, kdy zajisté budu mít daleko víc času na čtení. Však už si po všem tom letošním zavařování  potřebuji odpočinout a při četbě to půjde obzvláště dobře.
Mám hodně oblíbených spisovatelů, u kterých si hlídám novinky, ale málem mi jedna "utekla".
 Díky  Míše, které o této knize psala na svém blogu jsem rychle zareagovala a už ji mám doma.

Patricia Cornwellová je známá americká spisovatelka, která se zaměřuje na kriminální thrillery a v jejíž románech vystupuje soudní patoložka Kay Scarpettová jako hlavní hrdinka. 
V pátrání jsou využívány forenzní vyšetřovací metody.

Česky již vyšlo 20 titulů a nyní novinka KRVAVÁ MLHA.


- tyto všechny mám ve své knihovně -



Dalším mým oblíbeným spisovatelem je Jeffery Deaver.
Bohužel všechny jeho knihy nevlastním, je jich opravdu hodně.
Velmi známé jsou série s hlavním hrdinou Lincolnem Rhymem, kvadruplegickým kriminalistou a začínající policistkou Amélií Sachsovou
(jistě znáte filmy Sběratel kostí, Tanečník).
A tak jsem si objednala rovnou knihy dvě - SBĚRATEL KŮŽÍ A NEKLID




Nejdříve však musím dočíst knihy vypůjčené a pak se vrhnu na nové.
Jsem ale přesvědčena, že tímto výběrem můj nákup v knihkupectví zdaleka nekončí.

Já se znám... 



    

4 komentáře:

  1. Dej vědět jak se Ti Krvavá mlha líbila. J. Deaver je i můj velmi oblíbený spisovatel. Sběratel kůží je super, Neklid mám v plánu. Teď mám rozečtenou jeho knihu Hořící drát a nemůžu se začíst, což se mi u knih J. D. ještě nestalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám vědět. Někdy se mi to taky stane, že mi déle trvá začtení, ale většinou se to zlomí.
      A.

      Vymazat
  2. Ali, slušná zásoba! Závidím .-) Za knihy bych utratila majlant:-)
    Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
  3. Vítám tě Petro u mne :o).
    Já si musím sama sobě občas vydat zákaz nakupování knih. Je jich tolik zajímavých na trhu, ale jejich cena ani po snížení DPH výrazně nepoklesla, bohužel. Když mne to popadne, tak chodím i do knihovny. A půjčujeme si s kamarádkou navzájem, ona také velmi ráda čte a má pořádné zásoby.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála