neděle 2. srpna 2015

ZBYTKY PŘÍZÍ...

je dobré také občas zpracovat a na letní letmé háčkování jak dělané.
Drobná klubíčka a háček se mohou vzít sebou i na dovolenou do malé taštičky a ve chvilkách odpočinku mezi čtením knihy a luštěním křížovek se najde čas i na vytvoření malých drobností, kterých nikdy není dost.
Já se pustila do pytlíčků na mýdla nebo levanduli, budou se hodit na schůzky s kamarádkami, na přiložení k dárku k narozeninám a podobně.


Vše je háčkované z bavlněné příze Camilla.

Ještě jsem z většího zbytku barvy šedé uháčkovala sadu prostírání našim mladým na stolek do obýváku.
Snad se jim bude hodit.





Musím vymyslet ještě něco malého, zbytky jsem všechny nespotřebovala a tak by to chtělo další nápad.
A v hlavě je prázdno :o).
 
Propátrám své uschované návody, třeba na něco narazím...


 

 
 

2 komentáře:

  1. Alenko, naháčkovala si samé krásné kousky! Máš můj obdiv, já mám plány a nápady a nějak nestíhám... Mrkni na Pinterest, tam se ti jistě něco zalíbí - co třeba obháčkovaná ramínka, srdíčka ke klíčům, nějaká ta girlanda ať pro vnoučky nebo do pergoly...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Helenko, na Pinterest se juknu, určitě najdu něco hezkého. Teď máme na týden vnoučka na prázdninách a tak asi háček bude zahálet , ale budou krásné zážitky s ním.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála