čtvrtek 20. srpna 2015

VOŇAVÉ DÁRKY...

a to mýdlové, jsou připravené a čekají na své majitelky až přijde jejich čas. Postupně přidávám a zkouším další glycerinová mýdla z bílé mýdlové hmoty, dokud ji všechnu nespotřebuji.
Vzhledem k tomu, že je hmotá bílá, přišla mi mýdla trochu fádní a napadlo mne je přibarvit potravinářskou barvou, kterou jsem doma měla celkem k ničemu. A tak jsem otevřela pytlíčky se žlutou, modrou, červenou barvou a začala jsem experimentovat. Přidala jsem žlutou a měsíček lékařský, vzniklo krásné žlutooranžové mýdlo, do další várky modrou, žlutou - vznikla zelená a do hmoty jsem vmíchala levandulovou esenci, další pokus byl s modrou, jen lehce, aby mýdlo bylo trochu namodralé a přimíchala opět levanduli.
Tak si hraji :o).






  Musím říct, že tvorba mýdel mne velice baví a velice se těším na okamžik až uvařím své "vlastní" mýdlo.
Vždyť všechno tvoření je vlastně hlavně o radosti, o potěšení z darování, o nesmírně krásných pocitech když se něco nového podaří, o hledání dalších tvořivých nápadů, o lidské kreativitě, o zručnosti.
Neumím si představit, že bych stále nehledala, stále nezkoušela, stále se neučila něčemu novému.
S tím se člověk zřejmě už narodí, protože mám mnoho kamarádek, které naprosto nechápou mé zapálení pro všechno možné co se týká ruční tvorby.
Jenže ony umí zase úplně něco jiného. Jsou daleko větší čtenářky, zajímají se o historii, o architekturu, jsou zapálené zahradnice, chodí na jógu,
 cvičí tai či, atd. 
Prostě každému je dobře v tom co dělá rád a s nadšením.

A to je moc dobře, neboť v tom všem nacházíme své štěstí...

 


 

14 komentářů:

  1. Alenko, mýdla se ti moc povedla..vypadají úžasně..měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc děkuji, je to první počin a jsem za to ráda.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Vypadají krásně vesele, taková optimistické mydélka:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď ? Opravdu jsou veselá, pro radost :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Krásné barevné a voňavé dárečky ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že radost udělají Ivo.
      krásné dny
      Ála

      Vymazat
  4. Álo jsou krásná..také mě to láká vyzkoušet :o)
    Poradíš mě jak na to? :o))
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko napíšu ti do mailu kde a co jsem nakoupila, ano ?
      Třeba to také vyzkoušíš. Zatím je tohle ta lehčí cesta :o))).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, perfektní dárečky - kamarádky budou okouzlené!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám Helenko :o)) a svou radostí udělají radost mně.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, máš to moc krásné! Pokud mám v hlavě to, co bych jednou chtěla vyzkoušet, tak jsou to právě i mýdla, takže pevně věřím, že se k tomuhle "snu" někdy dostanu. Měj se krásně! radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu já jsem se také dlouho odhodlávala a přesvědčovala, ale vyhráno ještě nemám, tato mýdla jsem tvořila pouze ze zakoupené mýdlové hmoty. Čeká mne teprve ten chemický proces a pak můžu říct - vyzkoušela jsem uvařit mýdlo.
      Krásné tvoření všeho druhu.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála