středa 5. srpna 2015

REKLAMACE...

květin či keřů mne dosud nepotkala.
 Až do včera.

Před létem jsme si zakoupili nové dva keře ibišků.
Moc jsme chtěla bílý s vínovým středem a když mi v zahradnictví paní ukázala jednu jedinou bílou rostlinu, kterou měli, byla jsem šťastná.
Vše bylo vidět pouze na visačce.

Hibiscus syriacus "Monstrosus"

Hibiscus syriacus "monstrosus" - ibišek syrský, venkovní 


Takto by měl vypadat.
Jenže když se rozvinuly první květy, byla jsem velmi smutná, zklamaná a rozpačitá.
Nic podobného se mi ještě v zahradě nestalo.
Květy vůbec nebyly bílé, ale růžovofialové a přesně takové
jaké už máme na několikaletém keři.
Co teď ?
Jak se reklamují kytky?
Nemám ani žádný doklad, jak budu prokazovat, že jsem ho koupila zrovna u nich?
Je jasné, že je tam nepěstují, že je také nakupují a tak došlo kdesi k přehození visačky.

Za pokus prostě nic nedám, zkusím to.

Uštípla jsem jeden kvítek, vzala visačku, nic víc jsem neměla a zajeli jsme do zahradnictví kde jsme rostlinu zakoupili.
Jaké bylo mé veliké překvapení, když pán mne vyslechl a vzal mne se podívat na skupinku rostlin, zda tam bude ještě bílý, protože zrovna také kvetly.
Ano, byly tam bílé ibišky tři, jeden celý bílý a dva s vínovým středem.
Zajásala jsem.
Měla jsem si vybrat jaký se mi líbí.
A prý když se mi bude chtít, tak až odkvete a shodí listy ten špatně označený, ať ho vyjmu z půdy a přivezu v nádobě. A pokud si ho chci nechat, že klidně mohu.
Zírala jsem nevěřícně a jen špitla, že ho přivezeme, protože tu stejnou barvu již máme...



Nyní ještě budu v očekávání rozvinutí se květů na ibišku druhém, který má být růžový :o).

Už jste někdy někdo reklamoval květiny či keř ?


Má zkušenost je naprosto první a s tak dobrým výsledkem...


4 komentáře:

  1. Alenko, tak květiny a nic podobného jsem nikdy nereklamovala... přístup pána byl hodně milý, to člověka potěší ... tak hodně radosti s tím "pravým" ibiškem ... je opravdu nádherný ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také ne Jarko a byla jsem velice příjemně překvapená. Hlavně aby se mu u nás dobře dařilo, ten nepravý se zakořenil dobře.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, jen zírám, chodíš nakupovat k super zahradníkovi a je to dobrý obchodník! Tam se jistě vrátíš! Přeju hodně radosti z vysněných květů!
    Moc se mi líbí tvá mýdla, snad se taky odhodlám...
    Pěkný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, sama jsem byla překvapená, čekala jsem všelicos, ale jeho přístup mne příjemně překvapil. Dnes rozkvetl další ibišek, měl být růžový a je to ten bílý s vínovým středem :o))). Už to řešit nebudeme...
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála