pátek 14. srpna 2015

PŘEKVAPENÍ ...

k svátku mi připravila
když mne nominovala
 

 Vzhledem k tomu,  že svůj blog netvořím příliš dlouho (od letošního ledna), nic podobného se ke mně zatím nedostalo.
Sice nemám v oblibě "řetězovky", ale malá zpověď zajisté neuškodí a něco navíc se tím pádem o mně dozvíte.

Takže jdeme na to.

Mám o sobě napsat něco v 11 bodech.
Takové malé shrnutí mého já.

1/ V sobotu mi bude 56 let. Ano, jsem ve zralém věku a je mi v něm dobře - i když čtyřicítka zní lépe.

2/ Mám tři dospělé syny a dva vnuky. Bohužel zatím jsem žádného ale nevedla k "oltáři", což mne trochu mrzí, ale dnes je taková doba.

3/ Od mala mám nenechavé ruce a stále něco tvořím, prostě mne to uklidňuje, baví a ráda zkouším věci nové.

4/ Mám ráda výlety do přírody a ráda šlapu v horách.

5/ Občas se s radostí povaluji u moře.


6/ Neumím lyžovat a vůbec mi to nechybí.

7/ Velmi ráda jezdím na kole a plavu - to je ze sportů tak všechno co mne opravdu baví.

8/ Od dětství velice ráda čtu.

9/ Pracuji jako OSVČ.

10/Nesnáším lež.

11/Stále jsem tak trochu romantická duše.


A jaké jsem dostala otázky od Míšy ?

   Co ti dělá radost? 
Když se daří mým dětem.
Co ti dává blog?
Je to zvláštní pocit, jako kdybych si psala deník, ale ne pro sebe.
Nutí mne přemýšlet o tématech, víc fotit.

Oblíbená knížka?
Těžká otázka - mám oblíbenou spisovatelku Patricii Cornwellovou a všechny její knihy mám ve své knihovně.
Dovolená - v zahraničí nebo cizině?
Asi máš na mysli tuzemská nebo zahraniční?
Tak dovolenou raději v zahraničí, v tuzemsku spíš výletuji. 
Co tě, za poslední dobu, překvapilo?
 Nejmladší syn, který přerušil svou živnost a chce se nechat zaměstnat.
Pivo nebo víno?
Víno a moravské bílé nejraději.
Máš ráda Vánoce?
Ano, velmi.
Jakou barvu máš nejraději?
Malinovou.
Tvůj ženský vzor?
Nemám a nikdy jsem neměla žádný vzor. Nechci být jako někdo, chci být sama sebou.
Co bylo první- slepice nebo vejce :-)?
Každopádně slepice :o).
Jsi ráda, že jsem Tě nominovala?
Ano, donutila si mne tady sedět a hodně přemýšlet, místo abych se koupala v bazénu :o).


Uff, mám část za sebou a ještě nominovat blogerku či blogerky a vymyslet otázky.
Já uvedu blogerku jednu.

Katku V zemi ZA DUHOU 



 Otázky pro Katku :

1/ Ráda sníš ?
2/ Plníš si svá přání ?
3/ Co nebo kdo tě udělá nejvíce šťastnou?
4/ Hořkou nebo mléčnou čokoládu ?
5/ Jaká hudba tě provází v Zemi za duhou ?
6/ Kolik máš nejlepších kamarádek ?
7/ Ke které knížce se ráda vracíš ?
8/ Vaření a pečení - obliba nebo nutnost ?
9/ Dovolená - voda nebo hory ?
10/Kdo tě spolehlivě rozesměje ?
11/Jsi ráda, že jsi začala s blogem ?

Katko, doufám, že tě nominace pobaví...

 












14 komentářů:

  1. Bože, to horko mi leze na mozek- cizina nebo zahraničí? Děkuji, zes to pochopila správně:-) Jinak moc hezké.....taky nemám ráda vzory, až na jeden- můj vzor je moje babička, moje Žena nejmilejši.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zažila jen jednu babičku, když jsem byla malá tak ona už hodně stará. Pamatuji si jen dědu...
    Horko je už vysilující, právě to ale vypadá, že bude pršet, už hřmí.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Álo!
    Děkuji ti za milé překvapení. Vzkaz máš u mě :o)
    Duhová Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem Katko ráda, že jsem tě překvapila :o) a vše jsem si u tebe řádně přečetla. Děkuji ti, že jsi mou nominaci přijala.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Vydrž Ali, jednou je k oltáři povedeš.-) Naše holka taky napřed dítě, pak svatba:-))
    Ale k vejci bych se vyjádřila jinak - první bylo vejce, páč je kladli ještěři už v době, kdy ještě slepice prokazatelně po světě neběhaly:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jejich rozhodnutí jak žijí a třeba se opravdu dočkám :o).
      O tom, že byla nejdříve slepice jsem se dočetla na internetu, vědci prý k tomu došli. Cituji :
      Zjistili, že ke tvorbě vejce je nutný protein, který produkují výhradně slepičí vaječníky. Vejce tedy může vzniknout jedině za předpokladu, že ho vytvoří slepice.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
    2. To ano, pokud by otázka zněla, jestli bylo dřív slepičí vejce nebo slepice. Ta hádanka je starý chyták, píše se jen vejce, a z těch se líhnou i plazi:-))

      Vymazat
    3. No tak to jsem se nechala nachytat :-)) a teď jsem o něco zase chytřejší. Díky za vysvětlení.

      Vymazat
  5. Milá Alenko, tak jsem ti v týdnu nestihla popřát k svátku a ty máš dnes narozeniny... Z srdce a upřímně ti přeji všechno dobré, pevné zdraví, pohodu, klid a energii, aby si mohla dělat všechno co tě baví a těší!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji za přání, vše co jsi mi popřála potřebuji :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Milá Alenko, vše nejlepší dodatečně k svátku a k dnešním krásným narozeninám.
    Hlavně spokojenost, zdraví a domácí pohodu.
    Přeji krásný večer.
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice děkuji za přání, které mne potěšilo a také děkuji za návštěvu u mne na blogu.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  7. tiež neviem lyžovať a ani mi to nejak extra nechýba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) to jsem ráda, že nejsem sama....
      Krásné dny a děkuji za komentář.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála