neděle 9. srpna 2015

PÍTKO PRO VLAŠTOVKY...

teda vlastně pro jiřičky, je náš bazén.

Jiřičky mají pod zobáčkem bílé zbarvení, takže jsou to opravdu jiřičky, co k nám každé léto přilétají se napít několikrát za den,
a my jim neustále říkáme vlaštovky.
Už s tím musíme přestat a nazývat je pravým názvem, nebo se na nás naštvou a přestanou k nám létat.
Chyběly by mi.
Už jsem si na ně zvykla a ony zřejmě na nás. 
Občas přiletí když zrovna plavu a to si teda vyslechnu nářku, jiříkují až do aleluja, že jim tam překážím, a když už to nervově nevydrží, nalétnou i přes to, že se tam pohybuji a naprosto naschvál mne vylekají.










Někdy mi to nedá a snažím se je nafotit, ale to je skoro nemožné je zachytit, jsou tak rychlé a já fakt nestíhám.
Tohle je pár fotek co jsem za několik dní nasbírala :o)).
Ani sériové snímání mi moc nepomohlo.


Musím říct, že léto je nyní jako bychom byli u moře, ale ten vzduch je tam prostě jiný...mořský je mořský.



 

 

6 komentářů:

  1. Alenko, to máte nádherné návštěvy. Já jsem po zahradě dala různé mističky-pítka nebo jsem myslela, aby se mohly ptáčkové vycachtat ... a ono nic ... ale jsou tam peříčka ve vodě, tak to je prozdradilo ... asi mají rádi soukromí. Jinak jich tu bývá dost, ale taky se asi schovávají před vedrem ....
    Tak hezké pokoukání přeju ... lepší jak TV! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsme na naší zahradě zahlédli mnoho zvířátek. Bydlíme na konci ulice, za námi jsou již louky a pastviny a tak bývá občas o zábavu postaráno - zbloudilá kravička na zahradě ale není moc velká zábava, to jsem měla žaludek stažený.
      Včera jsem jiřičky pozoravala pěkně dlouho, slétlo se jich hejno a dováděly mezi sebou, koupaly se, chytaly mouchy, bylo to milé...
      Ála

      Vymazat
  2. ... ještě jsem chtěla dodat ... ty mýdla vypadají úžasně a určitě krásně voní ... J.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, to je paráda... K nám do bazénu taky chodí pít kde kdo, k mému zděšení, že tam spadne i sousedovic kočka, ale nejčastěji to jsou vosy...
    A o tom vzduchu máš pravdu, město začíná poněkud zapáchat... mořský vzduch je u nás opravdu v nedohlednu...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nám už do bazénu popadalo zvířat - bohužel stačilo, že u sousedů neměli na noc zavřenou bránu, mezi sebou nemáme plot a bylo neštěstí hotové, malá srnečka se utopila. Pak srnec, ten statečně bojoval a podařilo se mu od schůdků odrazit, manžel se mu snažil pomoct, on se dostal pak ven sám. Malý zajíček se nám dostal do košíčku u skimru, toho jsme sušili na sluníčku, zvládl to. Po zahradě nám v noci běhá ježek, lasičku jsme pozorovali několikrát, srnky běhají nedaleko plotu i přes den :o). Jo a také nám na bazénu jednou přistála kachna s kačerem, zamilovaně si plavali a manžel jim hodil nějaké pečivo - tak jsem mu řekla, že asi tím pádem přijdeme o koupání, že se jim u nás zalíbí a ještě vyvedou mladé.
      Zážitků máme plno...
      Krásné dny, jsou opravdu již příliš parné a to mám teplo ráda.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála