úterý 25. srpna 2015

PERNÍK Z CUKETY...

jsem upekla včera odpoledne a musím vám napsat, že jsem nějak zaváhala, 
protože jsem včera ochutnala půlku z jedné porce a dnes jsem ukořistila dopoledne jeden jediný kousíček.
Vůbec nechápu jak se to mohlo stát. Já, která má ke kávě moc ráda něco sladkého a utřela jsem nos.
Byl vynikající.


...takhle krásně vypadal...





Pro případné zájemce recept z knihy
100 receptů na cukety :


250 g cuket
2 vejce
5 lžic mléka
80 g tuku
100 g cukru
1 vanilkový cukr
250 g polohrubé mouky
1 lžíce kakaa
1 kypřící prášek do perníku
1/2 balíčku prášku do pečiva

- celá vejce smícháme s cukrem, mlékem, kakaem, rozehřátým tukem a cukrem, přidáme oloupanou, nastrouhanou cuketu spolu s moukou a prášky.
Těsto vlijeme do koláčové formy (vymazat a vysypat) nebo pekáčku.
Povrch jsem potřela meruňkovou marmeládou a posypala lupínky mandlí.

Dobrou chuť :o)...


 

 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Joo a byl i dobrý Martinko, musím ho prý rychle zopakovat...
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, jedla jsem ho u kamarádky a moc mi chutnal, tak se nediv :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem se Helenko zase až tak moc nedivila, ono když je něco "jedlé" tak to prostě rychle mizí :o).
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  3. Jo jo, cuketový perník i bábovka-ty u nás mizely vždycky nejrychleji.Asi to bude tím, že jsou tak vláčné, těsto vlhké a nedrhne v krku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem pekla druhou várku :o)), prý pro veliký zájem mám opakovat.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála