úterý 4. srpna 2015

MÉ PRVNÍ...

domácí  peelingové mýdlo.

A to díky časopisu Krásný venkov, který odebírám a  v červencovém čísle
byl jednoduchý návod na výrobu.
Vzhledem k tomu, že stále jsem nesebrala odvahu na výrobu
klasického přírodního mýdla pomocí chemie, nad tímto lehkým postupem
jsem naprosto zajásala a okamžitě objednala v e-shopu
zde 

potřebné ingredience.

1/ bambucké máslo
2/ olivové mýdlo
3/silikonovou formu 

ostatní složky jsem měla doma.


Do mýdlové hmoty je přidaná levandule, třtinový cukr a mletá káva.
Jak jednoduché a tak voňavé.

 Je to můj naprosto první počin ohledně přírodních mýdel a vím, že překonám sama sebe a brzy si vyzkouším vyrobit mýdla dle přesného chemického postupu.


Jsem nadšená, a tato dvě malá mýdla 
budou jen a jen pro mne... 


 

8 komentářů:

  1. Oceňuju odvahu, já ji zatím k mýdlům nemám. Zatím jsem vyzkoušela jen domácí peeling a samozřejmě pleťové masky :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také moc ráda, že už jsem konečně pomalu s mýdly začala. Věděla jsem, že mne to nadchne, jen si vše řádně "sesumírovat" jak na to ...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Tak super Ali...to jsou první krůčky.
    Já jsem blíženec, takže se lehce intenzivně nadchnu pro danou věc. A tak to bylo i s výrobou mýdel ☺
    Pa a hezké dny, Martina ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marti, jsou to první krůčky, nesmělé, ale jsou a to také díky tobě a tvé krásné mýdlárně :o)).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, k takovému pokusu jsem ještě nenašla odvahu, nebo spíš chuť se do toho pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se rozvažuji více jak půl roku, že tvorbu mýdel vyzkouším a už mám konečně nakročeno.
      Krásné dny Ali.
      Ála

      Vymazat
  4. Šikulka, taky je chci vyzkoušet vyrobit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se Míšo rozhoupat, že ? Jakmile si vše nakoupím, bude to jasné a nastane mýdlování :o))
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála