sobota 8. srpna 2015

MÉ DRUHÉ A MÉ TŘETÍ...

mýdlo již zraje.

Druhou várku z bambuckého másla a olivového mýdla jsem smíchala s měsíčkem zahradním,
mýdlo získalo krásnou barvu.
Zatím nejsem vybavena vůněmi a tak voní naprosto přírodně.

Třetí mýdlo jsem již zpravovala ze zakoupené bílé glycerinové mýdlové hmoty, která se jen rozpustí ve vodní lázni a vmíchají se opět bylinky a vůně jaké chceme.
Já jsem použila lístky echinacey, která mi kvete na bylinkové zahrádce.
 
Vím, že to není zatím žádná velká věda, že mýdlařky, které míchají opravdu svá domácí mýdla, mají úžasné kombinace a kam se na ně hrabu. I tak mám svoji malou radost, že konečně začínám tvořit mýdla.
 
Já k tomu správnému zpracování také dojdu, to už dneska vím a pilně vše studuji.
Jakmile u nás již nebude Matýsek, nakoupím suroviny a pustím se do 
"vaření svého mýdla".
On je příliš zvědavý a já nechci nic zanedbat co se jeho bezpečnosti týká.



Včera jsem dala do formy další várku (mám jen dvě formy, tak musím po malých dávkách) a vmíchala jsem levanduli a kápla jsem pár kapek levandulové esence.


Jsem šťastná za ty malé kousky mýdel a mám prostě radost...

 

6 komentářů:

  1. A právě o té radosti to je.
    Pa pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Marti, já mám radost z každého tvoření a z maličkostí.
      Měj se blaženě :o) i když je vedro jak u moře.
      Ála

      Vymazat
  2. Můj tip: giveaway a v ní tvoje mýdla :-) A já chci vyhrát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo sice prima nápad, ale já bych si zatím vůbec netroufla tato mýdla darovat. Nejdříve vše musím řádně vyzkoušet na sobě :o))). I když bych ti případnou výhru přála.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, vypadají úžasně, práce se ti daří! Jo, a vyhrát bych taky jedno chtěla!
    A cukety, ty u nás mají své pevné místo, i když sladké z nich nepeču. V pátek jsem pekla slaný koláč, trochu pozměněný cukeťák a zmizel rychlostí blesku...
    Přeji hezký horký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu usilovně zkoušet a zkoušet a až budou fakt k darování, zkusíme si o ně zasoutěžit :o))).
      Krásné dny Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála