sobota 22. srpna 2015

JAK SE TO MOHLO STÁT...

že se z nás najednou stali hlídači ?
Copak, že budeme jednou v životě hlídat vnoučata, s tím každý z nás počítá a na tu dobu se v průběhu svého života začne i těšit, obzvláště když děti vylétnou z hnízda, začnou se párovat, mít své vlastní rodiny.
 A když pak přijde do rodiny miminko, je to nesmírné štěstí.
To je vše v pořádku.

Jenže z nás se najednou stali hlídači pejsků.
 
to je jediná fotka Blackynky co jsem našla


 
 My, kteří nikdy psa neměli, protože mít psa je závazek a starost, nejenom radost, a obého jsme měli se svými dětmi dostatek. A také jsme cestovali a kam potom s pejskem, kdo se o něj postará, jak to bude snášet ? Proto jsme si nikdy psa nepořídili.
Náš nejstarší si před několika lety koupil štěňátko, no spíš velké štěně, protože když s ním k nám přijel a ona se postavila, opřela mi tlapky o ramena, měla jsem co dělat, abych to ustála. Má totiž fenu bernského salašnického, ale ne úplně čistokrevnou, maminka se jí spustila prý asi s vlčákem. No nevím, já se v tom nevyznám, ale každopádně Blackynka je úžasně poslušná psí slečna, je vychovaná a máme ji rádi.
V týdnu mi psal syn ráno sms, zda by u nás nemohla být celý den  na zahradě než přijde z práce. Má to k nám kousek, tak jí dovedl. 
Nu dobrá, to bude v pohodě jsem si řekla a také ano,  ona ležela na terase u dveří dokud jsem neuvařila a pak celý den za mnou chodila kam jsem se hnula.
 V pátek se u nás zastavil syn prostřední se ženou a že v sobotu odjíždějí na pár dnů na Moravu a jestli by u nás nemohli nechat Kettynku na těch několik dnů, a to i na spaní.
Nu dobrá, proč ne, Kettynka je na nás také zvyklá a je to další úžasně poslušná a klidná psí slečna, tak snad se neuzoufá steskem.
Od rána za mnou všude chodí, jenže to je pro změnu pejsek malý, westík, takže jsem musela dávat pozor, abych ji nešlápla, abych o ní nezakopla.

Je to dobrý, první den jsme zvládli, uvidíme co bude v noci.


 Kettynku jsem dnes naháněla s foťákem :o)

 A tak se z nás stali  hlídači pejsků...

Nám nová role vůbec nevadí, máme o zábavu postaráno :o))).

 
 

10 komentářů:

  1. Alenko, jen se směji, máme to podobné, můj syn má ale Novofudlandského psa _o) a to už je pořádné tele..( ale nemluví, kdežto vnučky nezavřou pusu :o)))..měj se krásně a hlídání si užijte..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se zase směji já :o)), krásné přirovnání.
      Malá Kettynka všude chodí za mnou, no jo přiznávám, už jsem jí dala pár pamlsků pro pejsky co jsme zakoupili...
      Krásné dny Inko.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, rovnou řeknu, že jste moc hodní! Jsem vděčná, že když odjíždíme, stěhuje se k nám moje mamka a opatří dům, květináče a hlavně naše Barnabáška... Dobře víme, že dalšího psa budeme muset naučit pobývat v psím hotelu...
    Měj hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však už nám o víkendu řekl nejmladší syn, proč si nějakého pejska nepořídíme když se tak hezky o ně umíme postarat :o))).
      Jestlipak by Helenko nám pak oni hlídali toho našeho, že ?
      Nu uvidíme, ještě máme plno času před sebou na takové rozhodnutí.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko to jste moc hodní :o) Já si pořídila malého pejska a beru ho všude sebou--jsme oba dva na sobě závislí a já bych se bez něho na dovolené po něm ustýskala :o)) Patříme k sobě prostě už :o)
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ten tvůj krásný pejsek je tak malinký, že bych o něj měla strach, že ho někde šlápnu :o). Ale věřím, že vznikne pak mezi člověkem a pejskem veliké přátelství. Vidím to u našeho nejstaršího...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Pejskové jsou príma společníci !!... a vnoučátek si taky určitě užijete ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, užíváme si všech - jak dětí, tak pejsků a pěkně popořádku :o)).
      Krásné dny Ivo.
      Ála

      Vymazat
  5. To je pro změnu jiná zábava:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda Ajko je. Dětem víc rozumím, u pejsků přemýšlím co asi tak může chtít :o)))).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála