středa 19. srpna 2015

JAK JSEM SI ŘEKLA,...

tak také činím a čtu, čtu, čtu.
A počasí, které právě nastalo, tzn. déšť a pošmourno mi k tomu přispívají tou správnou atmosférou.
I když musím říct, že i v těch teplých dnech jsem si konečně zalézala na lehátko do pozice v sedě, za záda polštářek, pod slunečník a když mi bylo příliš teplo, svlažila se v bazénu. To byl ten správný relax a ten jsem již potřebovala. Vypůjčené knihy jsem měla tímto posledním titulem přečtené a vrátila majitelkám s tím, že potřebuji další várku.

A co že jsem tak rychle přečetla ?


Opět historický román a tentokráte z pera české autorky, což velice ráda podporuji, neboť prosadit se na českém knižním trhu, který je zaplaven tituly, není zajisté nic lehkého. Nicméně jsem tuto knihu měla zapůjčenou od sestry.

 Oficiální anotace: 
 České království se po vymření Přemyslovců zmítá v bojích. Mladá Markéta z Březové postupně proniká do urozené společnosti. Počáteční okouzlení je v ní brzy vystřídáno zklamáním, neboť tato krásná, svéhlavá dívka musí čelit mnoha intrikám a nenávisti. Kromě utrpení však poznává i vášnivou lásku. Stane se vyzvědačkou ve službách mladého krále Jana Lucemburského a tento nebezpečný úkol ji zavede až do daleké Neapole. Ve chvíli, kdy se nezdolná Markéta snaží začít nový život, padne na ni obvinění z vraždy, kterou nespáchala. Jak přežije tuto poslední zkoušku?

 Emma Riedová (*7.3.1989) vystudovala práva a dějiny umění a pracuje jako advokátní koncipientka. Láska k historii a napínavým zápletkám ji provází už od střední školy, kdy psávala povídky i kratší historické a detektivní příběhy. Tuto svou vášeň zúročila při psaní svého prvního historického románu Královské intriky.

Téma se mi líbilo, mladá vyzvědačka ve službách krále a ještě prý nesmírně krásná. Někdy však těch útrap na jednu mladou ženu bylo až příliš, nevím zda by ve skutečnosti byla schopná vše ustát.
To se však nechte překvapit, co jí osud nadělil...

A než mi kamarádka připravila řádnou zásobu svých knih k přečtení, sáhla jsem včera do své knihovny pro starší titul.

 

 Je Nora Sinclairová, krásná a úspěšná architektka, také oddaná snoubenka a manželka? Nebo je černá vdova, chladnokrevně vraždící své bohaté partnery? 
Napínavá zápletka, přinášející nová a nová překvapení, činí z knihy Líbánky jedno z nejlepších děl mistra detektivního žánru Jamese Pattersona.

James Patterson je vynikající vypravěč a mistr napětí, a to mám při čtení knih velmi ráda. Některé jeho knihy byly zfilmovány, možná znáte film Sběratel polibků.
V jeho knize Líbánky platí jedna hlavní zásada - Věci nejsou vždy takové, jaké se zdají být. Do poslední chvíle si nejsme zcela jisti, co platí a co je klam. Velké peníze, láska, sex a politická hra nejvyšších míst jsou hlavními hybnými silami celého příběhu a dávají do pohybu události, které ovlivní životy všech zúčastněných...

Tak pokud jsem vás navnadila, jsem tomu ráda, pokud ne, těšte se na příště, dovezla jsem si slušnou zásobu.

Krásné chvíle s knihou
přeji všem, kdo rádi čtou.

 

2 komentáře:

  1. Alenko, ty se tedy činíš! Já toho přes den přečtu tolik, že beletrii už moc nedávám a mrzí mě to... co já toho kdysi přečetla...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem Helenko měla pořádné resty ohledně mých milovaných knížek. Tolik bych toho chtěla přečíst, ale stále převládají nějaké povinnosti, které na mne doléhají. Nyní například opětovné zavařování :o)) - rajčata, papriky, okurky a tak jsem v jednom kole.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála