pondělí 10. srpna 2015

BABÍÍÍ, DĚDOOO...

se neustále již přes týden nese naší zahradou a domem.
Je u nás na prázdninách náš Matýsek a vzhledem k panujícím vedrům jsme odložili veškeré výlety a trávíme čas u bazénu.
On by nás však totálně utahal. 
Je mu osm, plave jako ďas a samozřejmě se snaží, aby při našem závodění vyhrával a já mám co dělat s ním držet tempo.
No jo mladý organismus, co nadělám :o).
Avšak i jemu už plavání každý den není po chuti a tak nastává vymýšlení jiné zábavy. Na řadu přišla vzduchovka a s dědou nacvičují střelbu na cíl.
Posléze našel líný tenis. 
Chytáme se za hlavu, ajajaj to jedině navečer až se dá popadnout dech.
Chvilku jezdil na kole v ulici, ale tam ani živáčka, žádné děti, tak ho to také nebavilo dlouho.
Nabízím karty, nemá chuť.
Přitáhl šachy, ty se učí rád a tak zasedli s dědou do stínu a už se zadumaně zabrali do hry. Najednou křik - babííí já jsem nad dědou vyhrál :o)).
A to musím říct, že ho můj muž ale vůbec nešetřil.
Postavili si stan a s dědou už dvě noci v něm spali.
Ještě, že mne z toho vynechali, má záda by lkala tesklivou píseň :o).

Co ho nyní hodně baví, jsou jeho Strážci.
Postavy z Lega- Bionicle.















Je z něj nadšený konstruktér a prý až bude velký bude vymýšlet nová Lega.

Obdivuji jeho zručnost a trpělivost - po kom to asi má :o))) ?

Prvního dostal od nás za vysvědčení a byl nadšený.
Druhého k narozeninám a třetího si vybral sám za ušetřené korunky za jedničky a dvojky v žákovské, co měl u nás v kasičce.
Prý Bionicly bude sbírat - je jich šest strážců, a nyní už je nová řada,
 tak má na co šetřit.

Vše si podle návodu sestaví sám a může zapojit fantazii a dokáže pospojovat dílky tak, že vytvoří třeba jednoho obrovitého.
Určitě je to lepší než vysedávání u počítače a hraní her, což dneska děti tolik přitahuje.
U nás ničeho takového nedosáhne, žádné počítačové hry se u nás nehrají.
Prázdniny jsou od toho, aby si užíval her, výletů, lumpačin a plno dětského smíchu a zážitků.


 A tak abych mu udělala radost, popadnu jednoho strážce do ruky a už společně bojujeme proti velikánským pavoukům, společně si hojíme/opravujeme rány z boje, odpočíváme a domlouváme plán dalšího útoku. 
Hulákáme u toho, aby všichni obrovití pavouci utekli.
Můj muž se chechtá a ani se mu nedivím :o).

Jsem šťastná, že máme dva krásné, zdravé vnuky.
Toho menšího si budeme užívat až za nějaký čas, 
je přeci jenom ještě malý a zatím chce být jen a jen u maminky.


Já z těch klučičích her prostě nevyjdu.
Tři syni a dva vnuci - tím je vše jasné.
Panenku jsem v ruce neměla od svých dětských let... 


4 komentáře:

  1. Alenko, babičky a dědové to teď nemají jednoduché, stále se musí učit, musí být in :o)
    A navíc ta horka, výlety by skvěle zaplnily dny, ale momentálně to fakt nejde...
    Přeji hezký večer, Helena

    PS: ten váš srnec v bazénu tady způsobil poprask :o)... ale my jsme ve městě...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko však se také usilovně snažíme, ale například jeho zážitky z počítačových her nezvládáme a ani nechceme. A on to o nás ví :o))).

      P.S. To ještě nic není se srncem, ale u nás ve městě jednou jedněm lidičkám spadl do jejich bazénu jejich vlastní kůň (dcerka zapomněla zavřít branku). To moc humorné také nebylo, bazén vypustit, dát tam dřevěnou lávku, pytel koni přes hlavu a pomalu ho vyvést z bazénu. Jooo, dějí se to věci...

      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Milá Alenko, čistě náhodou jsem narazila na tvůj blog a hned se mi tu zalíbilo. Navíc máš dnes svátek, přeju všeho nejlepšího, hlavně zdravíčko. Musím se smát, ráda bys panenky, holčičku...Mám tři a těch panenek jsem si moc neužila, ne každá holčička je panenková :) Krásný sváteční den a hezký zbytek léta Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, děkuji velice za přání, potěšilo mne. A jsem ráda,že jsi zaviltala a budu ráda pokud se budeš vracet sem za mnou. A s těmi holčičkami to ještě stále u dalších synů může vyjít ;o)).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála