úterý 14. července 2015

ZAHRADNÍ RELAX podruhé...

ještě kvůli doplňujícím fotkám, které jsem nestihla nafotit ,
protože déšť nechtěl a nechtěl přestat.
Když jsem fotila jednotlivé rostlinky, nepřestávalo mne udivovat jak 
jsou krásné, něžné, některé drobounké, lehké jak pápěří a jejich 
barevné rozmanitosti by nestačila malířova paleta ani náhodou.
Jsou to malé zázraky...







Už vím, že muž bude muset brzy vzít do ruky rýč a já 
mu budu na zahradě ukazovat, že přesně tady bych chtěla
další místo pro nové keře a trvalky.

Jsem šťastná, že zahradu miluje stejně jako já. 
Jsme na to dva...





 

4 komentáře:

  1. Krásně ti to všechno kvete. Moje květinky v tom horku dostaly zabrat, protože jsme byli na dovolené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko nám to naštěstí v době nepřítomnosti zalévá syn, tak kytičky horka zvládly.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, píšeš - déšť nechtěl a nechtěl přestat - to už jsme tady dlouho nezažili. Dnes předpovídali tak trochu deště - spadlo doslova pár kapek. Máš krásné kytičky.... tak si je krásně ve dvou užívejte!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vidíš Jarko, u nás prší už od nedělního podvečeru, je stále zataženo i dnes. Včera ve zprávách ukazovali problémy s vodou v některých částech republiky, to je velice nemilé. Jsou to veliké výkyvy ve změnách počasí...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála