středa 1. července 2015

SRAZOVNÍK - setkání čtvrté...

se konalo v Orlických horách na horské chatě Bohemika 
v obci Čenkovice.



Byla polovina září, takže byl předpoklad, že počasí může být velice vrtkavé
a po našich zkušenostech jsme i očekávali, že bude všelijak.
O to příjemnější byl fakt, že v sobotu ráno nás probudilo sluníčko a celý den
na výšlapu jsme měli nádherně.
V plánu byl výstup na rozhlednu Suchý vrch, kam jsme zdárně dorazili, někteří v horku vyčerpaní a žízniví, děti stále plné energie.Nejvíce aktivní byli ti nejmenší - kde berou stále tu energii ?? Kdo se domníval z rodičů, že večer padnou děti do peřin, tak mu sklaplo, neboť mrňata vyřvávala za doprovodu kytary u ohně s proutky obloženými buřtíky a spát se jim vůbec nechtělo.






 Slíbila jsem ráno dětem, že když budou na výletě hodně, bude se navečer odměňovat.
Opravdu se snažily a docela i poslouchaly, nereptaly a šlapaly až nahoru :o)  a tak jsem pak rozdávala z košíku malé dárečky.

Chatu jsme měli jen sami pro sebe a proto jsme opravdu mohli řádit, aniž bychom někoho rušili.

Nedělní dopoledne se vždy tak trochu smutní a spočívá v balení, úklidu, poslední společné kávy. Nejhorší je vždy sehnat všechny na společné foto a udržet ty nejmenší v klidu než se vše nafotí na všechny foťáky, protože každý chce mít tu společnou fotku.

 

 Tak někdy příště Orlické hory...






 

4 komentáře:

  1. Alenko, tyhle vaše srazy začínají být pojem - pohoda je cítit z každé fotky!
    Moc se mi líbí tvůj včerejší oběd, mám taková jídla ráda!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko, bývá to rušný víkend a vždy uteče příliš rychle...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Děti jsou neutahatelné, to dřív padnou dospělí:-))))
    Prima akce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, děti se pak musí vyloženě nahnat do pokojů :o))).

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála