sobota 4. července 2015

POLÉVKA KVĚTÁKOVÁ SE ZELENOU ČOČKOU...

je další ochutnávkou nových polévek z receptů od paní Evy ze Svatojánu, které zkouším.
Jednoduchá záležitost a chuť vynikající.
Porce na dva dny :o))


Recept pro zájemce :
350 g zelené čočky namočíme předem do vody
3 lžíce olivového oleje rozehřejeme a necháme změknout 1 cibuli
zasypeme 3 lžícemi špaldové mouky a umícháme cibulovou jíšku
zalijeme 2 litry zeleninového vývaru
přidáme scezenou čočku
1 kg květáku rozebereme na růžičky
vaříme 20 minut
okořeníme čerstvě mletým pepřem
ochutíme 2 lžícemi lahůdkového droždí
romačkáme šťouchadlem na brambory
osolíme
vmícháme 2 pokrájené naťové cibulky
na talíři posypeme sekanými bylinkami dle své chuti



Opět velice chutná polévka, zajímavá kombinace, která by mne vážně
nenapadla... 





 

4 komentáře:

  1. Alenko, díky za další dobrý typ ... my bychom se mohli jmenovat Polívkovi ... míváme polívku i k snídani.
    Hezky prožitý víkend Ti přeji. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás Jarko jsou polévky velice oblíbené, můj muž občas rád také i posnídá talíř polévky :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, ty nás zásobuješ samými dobrými typy! Momentálně jsme tedy bez polévek, snad jen studenou rajčatovou nebo okurkovou, ale ono se ochladí...
    Hezký večer! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále mám nějaké nové na vyzkoušení Helenko, tak když budou chutné, přidám další :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála