sobota 11. července 2015

POLÉVKA KVĚTÁKOVÁ S ČERVENOU ČOČKOU...

je další chutnou jemnou polévkou od Kuchařky ze Svatojánu.
Můj muž se synem si lebedí, že prý vařím jednu polévku lepší než druhou, takže to 
je velká pochvala pro paní Evu, že je tak dobře vymýšlí a já se mohu inspirovat.
Milujeme zeleninu všeho druhu, luštěniny taktéž a tak i tato kombinace byla
výtečná.


Opět jsem musela rychle fotit...

A recept ?

Zde prosím :

na 3 lžících oleje osmahneme pokrájenou cibuli,
přidáme 100 g propláchnuté červené čočky,
500 g pórku (měla jsem jen jeden)
400 g květákových růžiček (to je cca polovina velkého květáku)
250 g nahrubo nastrouhané mrkve (to jsou asi 3 velké kusy)
chvíli mícháme,
poté zalijeme 2 l zeleninového vývaru (používám zeleninový bujon),
vaříme do změknutí,
osolíme, dochutíme lahůdkovým droždím (dá se koupit v obchodech se zdravou výživou),
drceným kmínem,
zjemníme 200 ml smetany (v receptu mandlové, já klasiku).

Došlo na přídavky...


 
 

2 komentáře:

  1. Hmmm ... ta by u nás asi neprošla:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáte rádi luštěniny ? U nás naštěstí jíme všechny druhy luštěnin, jsou zdravé a vaření je i pestřejší :o)). Naštěstí jsou vděční strávníci a vaření je tím pádem snazší...
      Krásné dny
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála