neděle 26. července 2015

NEDĚLNÍ OBĚD...

jsem konečně vařila u svého sporáku.
Ano, v sobotu mi zase vše nastěhovali zpátky a já vše umyla, vrátila zpět na svá místečka, ušila rychle novou záclonku, vytřela novou podlahu a pak jsem se chodila dívat,
bosá našlapovala a vrněla spokojeností.
Moc ráda chodím bosky a také naboso v botách (už maminka mi za to hubovala, že prochladnu a až budu starší, poznám to) :o).
Jsem starší a zatím vše v pořádku mami...
Ale na dlažbě to opravdu nešlo, za chvíli mne záblo.

V neděli jsem si již užívala vaření ve svém prostoru.
Jak je z fotek vidět, kuchyňku mám malinkou, i nafocení pro mne bylo složité, nejsem žádná zdatná fotografka :o)).
Ještě mne čeká v týdnu nakoupení drobností pro zkrášlení interiéru.







Jsem šťastná, že renovaci máme za sebou.

I když...pst, už vybírám tapety do jednoho pokoje.
























4 komentáře:

  1. Alenko...moc hezky jste zrenovovali.
    A bosky nechoď...maminka měla pravdu.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko, ony ty fotky nejsou kvalitní :o(...No jo když mně to nedá a bosky to prostě miluji :o)).
      Krásné letní dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, kuchyň je moc hezká, užívej si ten parádní pocit z dobře vykonané práce!
    A až vybereš ty tapety, nezapomeň se pochlubit :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko, pocit mám skvělý, výmalba se povedla, podlaha také, mám radost. Jen řešíme přechodovou lištu mezi kuchyní a obývacím pokojem, včera náš kamarád truhlář poměřil a snad se něco zadaří vyrobit. To mne ještě trochu straší...
      Pokud k tapetové renovaci dojde, určitě to bude na příspěvek :o)), strhávání starých tapet je taky úžasná práce. Ale to už se účastním také já.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála