čtvrtek 16. července 2015

LEVANDULOVÁ SŮL DO KOUPELE...

Kdo by odolal voňavé relaxační koupeli
po namahavé práci, po emočně vypjatém dni, kdo se rád
nenaloží do vody a se zavřenýma očima nesní ?

Připravila jsem si svou domácí sůl do koupele.



1 sáček soli z Mrtvého moře - 250 g
(zakoupila jsem v lékárně)
250 g soli mořské 
hrst sušených květů levandule
hrst celých levandulových klásků
hrst sušených okvětních lístků měsíčku lékařského
(vše z vlastní zahrady)


Promíchat a uskladnit v uzavíratelné dóze.
Do koupele stačí 1-2 lžíce a nezapomeňte při
vypouštění vody použít sítko, ať si neucpete odpad.



4 komentáře:

  1. Alenko, moc tě zdravím po dovolené, pračka jede na plné obrátky a tak mám malou pauzu - jdu moc pochválit krásné fotky ze zahrady, chutné recepty, povídání o muzice a voňavou sůl.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já si říkala, že určitě relaxuješ na dovolené, doufám, že jsi se měla báječně a načerpala si plno nové energie. Děkuji za pochvalu, vážím si toho. Mám plno nových témat, ale nějak nestíhám. Zavařuji a v nastávajících teplech hodlám hodně odpočívat u bazénu.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali, to je paráda. Já jsem na sůl úplně zapomněla. musím to napravit. Ale už mám hotový levandulový cukr a cukr s citronovou verbenou, je výborný do pečiva a nemusím řešit zda je citron bio nebo nebio.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, levandulový cukr mám již také a dnes budu stříhat další várku levandule, nakvétá postupně. Ten cukr s citronovou verbenou neznám, to by mě zajímalo, mohla by si mi napsat co to je za verbenu ? Buď sem nebo na mail - HajnaAlena@seznam.cz , moc děkuji...
      Kráné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála