pátek 17. července 2015

BON APPÉTIT ...

jsme si ve čtvrtek dopoledne říkali s mužem v Praze na Kampě.

Splnil mi mé přání, udělal si volno a zajeli jsme se podívat na 



8.ročník tradičního Francouzského trhu
na Kampě 



 

         

Ochutnávali jsme hlavně sýry, máme je velice  rádi a samozřejmě jsme si zakoupili i domů. Neodolali jsme porcičkám šneků a byli jsme překvapeni, že opravdu nám chutnalo oběma :o) - přeci jen ta představa lezoucích šneků doma po zahradě se nám vtírala. Měla jsem zálusk na mořské plody, ale pro narůstající horko, kdy jsem byla čím dál víc nejen vnitřně, ale i z vnějšku rozpálená, netroufla jsem si. Raději jsme vybírali ze sladkostí, já makronky a manžel Pařížskou kouli, to si hodně pochutnal. A nezapomněli jsme si koupit kachní terinu, vybíral manžel - s Armagnakem, já tapenády Lilkový kaviár- Caviar d´Aubergines a z cuket s parmezánem - Courgettes Parmesan. Výběr byl bohatý, že jsem nevěděla jakou chuť zvolit a těším se na malé chuťovky. U stánků jsme byli vždy příjemně obslouženi, mile nám pomáhali s výběrem, doporučovali - to bylo hezké zpestření celého trhu. S úsměvem jde vždy vše líp.
Bohužel všechny stolečky byly stále obsazené, docela rádi bychom se posadili, dali si espresso a nasávali atmosféru. Všude prostě plno lidí, turistů.

  

 Prošli jsme si Kampu, prodrali se Karlovým mostem a s příjemnými zážitky se vraceli domů. A když mi večer muž řekl, že to byl prima den, těšilo mne to velice :o).

Krásné letní dny si užívejme všichni... 






    BONJOUR FRANCE...
                       
    MERCI.












8 komentářů:

  1. Alenko, trhy musely byt uzasne a moc ti to tam slusi..preji krasne letni dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Inko bylo to tam moc hezké, nevěděli jsme co všechno ochutnat, sýry byly dost syté :o))). Fotka je už při odchodu, takže jsem uondaná, rozehřátá :o)...
    Krásné dny za velkou louží.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, tato akce musí být opravdu krásná a ještě na tak krásném místě....
    Pěkný víkend přeju! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc pěkné a ještě jsme to zvládli bez tropických veder, jaké panují nyní.
      Ála

      Vymazat
  4. Teda Álo, to musel být krásný den. Škoda, že máme Prahu přes celou republiku....Francouzský trh-to musí být.....přeji krrásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem byla také moc ráda, že jsme si výlet udělali. Ještě mám nějaká místa, která bychom letos rádi v Praze navštívili, tak uvidím jak vyjde čas. Máme to naštěstí cca 1,5 hodiny cesty.
      Krásné dny Míšo.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, ta to je moc hezké, když jste si užili oba dva. Terka chodí, já tam ještě nebyla, ale tvé fotky jsou hodně lákavé... Mořské plody a ryby jsem si teď užívala na dovolené, manžel má vždycky strach, že mi naroste ploutev :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko tak to máme s rybami stejné. Já vždy u moře jsem jak jetá po mořských plodech a všelijakých rybách, můj muž sice ryby rád má, ale jen některé :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála