pondělí 22. června 2015

TUNIKA druhá...

v barvě slonové kosti je konečně hotová a to díky nepříznivému počasí během
právě uplynulého víkendu, kdy jsem vše zdárně doháčkovala a sešila.
Venku déšť a chlad, opravdu krásné zahájení LÉTA.






Vypadá to, že nové tuniky docela užiju pokud bude stále tak chladno.



A už mám v hlavě představu tuniky pro naší Gábinku (žena našeho prostředního syna), chtěla bych překvapení, ale ona je tolik štíhlá, že nevím zda vůbec odhadnu 
velikost.
Zapojím syna, aby mi něco doma z jejích věcí změřil :o)).

20 komentářů:

  1. Wow, tak ta tunika to je tedy pohádka, to je úžasný vzoreček a barvička ta je též moje. At se krásně nosí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach tak to velmi děkuji. Myslím, že letos tuniky asi hodně užiji :o). Už přemýšlím o další barvě, která by se mi mohla hodit.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko...moc se ti povedla, fakt super!
    Jsi šikulka.
    Pa a hezké, i když chladné červnové dny, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko fakt moc děkuji, jsem ráda, že se mi docela povedla.
      Dneska pokukuje sluníčko, ale mraky se stále občas honí.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Je krásná a vzor je parádní. Moc se mi líbí, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, vzoreček jsem měla dlouho uschovaný a moc se mi líbil, takže konečně na něj došlo.
      Děkuji a přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Ali, ta je pěkná. Máš svatou trpělivost, já se do takových velkých věcí nepouštím, protože bych to nedodělala.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, prý jsem byla trpělivá už jako malá, tak asi jo když mi to zůstalo doteď :o))). Jsem ráda, že se tunika líbí.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, opravdu jsou nádherné i ta minulá, taky lahodí mému oku. Tak ať se dobře nosí...i když léto by mělo být na tričko...!?...
    Pohodové dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím po pravdě říct, že z obou mám velikou radost a už se těším až se pustím do další.
      Krásné dny přeji též.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, opravdu tleskám! je fakt parádní! zvolila si výborně přízi, působí lehce a nadýchaně, a přitom má pěkný tvar.
    Přeji ti hodně dní, kdy si jí ponosíš!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já opravdu moc děkuji, je to milý pocit, že se líbí nejenom mně, ale i vám šikovným háčkařkám.
      Už vybírám další zajímavý vzoreček.
      Krásné dny Helenko.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko i já posílám velikou pochvalu. Tunika je parádní. Barva luxusní. Jsi šikulka. Ať se ti pěkně nosí. Pěkný zbytek týdne. Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni moc děkuji i tobě. Fakt mám velikou radost :o).
      U nás právě skončil šílený slejvák !! Už bych se docela ráda opět ohřála.
      Krásné dny přeji i tobě.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko...to je parádní kousek.
    Tunika je krásná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc a moc Jani děkuji a jsem ráda, že se líbí.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, musím napsat, že se ti moc povedla..vážně je krásná..jsi moc šikovná..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko fakt děkuji, až se červenám, tolik pochval :o). To mne popohání zase rychle vzít háček do ruky...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Álo,
    je překrásná! Elegantní, krásný vzdušný vzor. Jsi šikula!
    Krásné dny
    Duhová Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko já ti moc děkuji a jsem ráda, že i tobě se líbí.
      Přeji ti krásné dny tam za duhu :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála