neděle 7. června 2015

SOBOTNÍ CELÝ, CELIČKÝ DEN...

jsme trávili venku na zahradě
a JÁ celý den odpočívala.
Odpoledne přišli na koupání naši mladí
s dětmi a tak bylo o zábavu
postaráno.


Nechápala jsem jak ty děti vydrží v té studené
vodě - teda studené pro mě, 22°C - tak dlouho,
honili jsme je ven na sluníčko se prohřát.
Rty měly modré, zubama cvakaly, ale za chvíli
tam byly zase.

Náš nejmenší plaváček byl v sedmém nebi když ho také vzali
do vody, už je to vodouch odmala, pištěl
radostí a smál se na celé kolo.

Ještěže jsem vytáhla z mrazáku těsta na pizzu,
která mám do zásoby připravená, to se výborně
hodilo. 
Rychle jsem dvě upekla a do dětí kousky jen padaly :o).

Náš nejmladší syn umí skvělé Mochito a
tak nám připravil navečer osvěžení.
To bylo velmi příjemné.



 Když děti odešly, nedalo mi to a osmělila
jsem se i já a do vody vlezla.
Konečně jsem se po zimě dočkala!
Plavání je můj nejoblíbenější sport :o))
a hlavně mi ho paní doktorka nyní velice doporučila
na zmírnění bolestí v zádech.

Myslím, že děti padly do postelí kosmickou
rychlostí, musely být utahaní jak koťata :o).

Tohle letní "nicnedělání" naprosto miluji,
jen kdyby podobných dní bylo víc
a mohli bychom si je dopřát častěji.

Ale vždyť LÉTO máme teprve před sebou...




 


 










 

 

6 komentářů:

  1. Álo, krásně jste si den užili a to je dobře. Tak ať je nám ten nahoře nakloněn a léto je jak má být. Sice zapršelo, ale to je taky třeba.
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko dobře jsme udělali, že sobota byl velmi odpočinkový den, dneska od rána prší, občas bouří a citelně se ochladilo. Ale řádné prolití půdy bylo již třeba.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Álo ten bazen jůůůů-měj krásnou neděli :o)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, bazén už máme 16 let :o)) a je to naše srdeční záležitost, mít možnost koupání u domu byl náš sen. Začali jsme nadzemním kulatým když byly děti malé a nakonec jsme udělali díru do země.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, krásně jste si sobotu užili! Já jsem tahle lenošila včera :o)
    Měj se hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc dobře, že si také lenošila, musíme si to dopřávat :o) a povinně !!
      U nás dnes celý den prší.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála