středa 24. června 2015

ŠITÍ BĚHOUNŮ...

se mi zalíbilo a úplně jsem zapomněla
pochlubit se s další látkou.
Už mám ušito pár týdnů, ale teprve nyní jsem použila na jídelní stůl,
stolek a příborník.



Po náročném šití látkové kreativní knížky asi k šicímu stroji 
brzy nezasednu :o). 
Znám se však velice dobře, jakmile v obchůdku uvidím zajímavou
látku v mých oblíbených barevných odstínech, už se bude stříhat a poputuje
se mnou domů.
A také stále mám v plánu zkusit nákupní tašku. Už jsem se dívala po
pevných látkách, tak snad se přes léto do ní pustím. Kdyby se mi povedla, měla 
bych tip na hezký dárek pro kamarádky, malých drobností není nikdy dost.





6 komentářů:

  1. Ali moc pěkný. Vzoreček je takový něžný.
    Určitě bez šicího stroje dlouho nevydržíš. Až ušiješ tu nákupní tašku, tak ji nezapomeň vyfotit a pochlubit se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi na první pohled zalíbil a i barevně se mi hodil.
      Plánů na drobné šití mám několik, snad se mi podaří také nějaké splnit :o). Uvidím a určitě se pochlubím pokud se mi taška podaří.
      Krásné dny Álo.

      Vymazat
  2. Alenko, jsi šikovná. Ten vzoreček se mi taky líbí. Taková pěkná klasika.
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je trochu romantický že ? Ale trochu romantiky občas neuškodí :o).
      Krásné dny Jarko přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála