středa 10. června 2015

POLÉVKA BROKOLICOVÁ...

je další z jednoduchých a chutných polévek.




A pro zájemce recept :

brokolice
mrkev 2-3 dle velikosti
dvě větší brambory vařené ve slupce


Rozehřejeme asi 3 lžíce oleje,
orestujeme nahrubo postrouhanou mrkev,
zalijeme 1 - 1,5 litru vody,
přidáme dvě kostky kuřecího bujonu a až se
začne  voda vařit, tak
celou hlavu umyté brokolice vložíme do hrnce,
vaříme tak 5 minut,
brokolici vyjmeme a hned zchladíme studenou vodou,
rozebereme na malé růžičky,
které vložíme zpět do polévky,
pokrájíme oloupané brambory,
rozšleháme v polévce jedno vejce,
strouhneme muškátový oříšek,
případně dosolíme dle chuti
a zjemníme asi 1 dcl smetany. 

A to je vše...

 





2 komentáře:

  1. Dělám ji bez brambory, s parmezánem, ale proč neudělat změnu!
    Děkuji a zdravím Alenko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také jsem ji dělala bez brambor, pak jsem narazila na tento recept a zaujal mne, od té doby jinou doma nechtějí :o)).
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála