středa 17. června 2015

MALÁ OSLAVA...

1.narozenin našeho Jonáška zmohla
a už dávno spinká.
Na zahradě bylo slunečno, teplo a plno prostoru pro děti, to se jim vždy samozřejmě líbí nejvíce, proháněly trampolínu, kriket, šplhaly po stromech.
Snažila jsem se zachytit okamžiky s dortem a dárky, ale
ty děti jsou jak ještěrky, vždy mi strčily hlavy tam kam jsem nepotřebovala, neustále byly v pohybu a já běhala s foťákem z jedné strany na druhou. Takže je to změť hlav, rukou a těl ze všech možných stran.


Ale to vůbec nevadí.
Jonáškovi se moc líbila tatra ověnčená balónky, obr pytel s kostkami a látková knížka :o). Hned přišel na to, že se dají některé kousky odtrhnout a velmi se mu to líbilo. Vím, že maminka s ním bude jednotlivé obrázky pečlivě probírat, ukazovat a učit všemu co se dá.
Dort ochutnal trochu na lžičce a tím skončil, raději si lezl po trávníku, zkoumal klouzačku, lezl do tatry a navečer si dal svoji kašičku.
A dort, který Jonáškovi maminka s láskou upekla byl tolik dobrý, málem jsme ho zbaštili my dospělí, náš Radek poprosil
i o kousek sebou domů :o). 




6 komentářů:

  1. Krásný klouček, krásná oslavička i fotečky.
    Babička je šikula. Jak se "vybičujeme", když je potřeba.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Dano a je to pravda - vybičujeme se občas neskutečně :o)).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Ahoj Ali,
    přeji Jonáškovi dodatečně jen to nej nej, ať je hodně zdravý a dělá vám samé radosti.
    Mějte se u vás všichni moc hezky, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, moc děkuji, zdraví je pro každého nejdůležitější.
      Když jsem dnes ráno vyhlédla ven, byla jsem moc ráda, že oslava proběhla včera, přesně na den jeho narozenin, dnes bychom asi na zahradě být nemohli.
      Měj se krásně, volno se ti blíží :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, musím se smát - ani s přibývajícím věkem dětí se to nezlepší - mám tebou popisované fotky z oslavy Adama s kamarády :o)
    Důležité je, co si neseme po takovém dni v duši... U tebe cítím jen a jen spokojenosti a to je moc dobře.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Helenko to máš pravdu, ani v dospělosti se nechovají jinak. Všechny fotky z oslav, jsou chaotické, většinou je stále někdo zády apod. Pokaždé si říkám, už je přinutím si normálně sednout nebo stoupnout pospolu, abychom měli nějakou hezkou fotku z oslavy - nedaří se. A když dám do ruky mému muži foťák, abych také na nějaké fotce byla, tak je mu úplně jedno, že mám zrovna skloněnou hlavu, nebo se dívám jinam, fotí a fotí. Ze včerejška byla jediná fotka, kdy je mi vidět do tváře :o)) - tak co více dodat...Ale oslava byla moc hezká, rodinná.
      Krásné dny, u nás teda dnes opět zima.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála