pátek 26. června 2015

HÁČKOVANÉ DEKY...



se mi vždy velmi líbily a stále jsem čekala na okamžik kdy se rozhodnu, že
do tak velkého projektu půjdu.
V jednom okamžiku jsem konečně zakoupila přízi a pustila se do své první deky.
Zvolila jsem jen jednoduché dlouhé sloupky a střídala dva odstíny
zelené a hnědou, celou deku jsem nakonec obháčkovala kolem dokola.
Manžel nevěřícně kroutil hlavou, když jsem stále a stále po večerech háčkovala, když už jsem pak kolem sebe měla přibývající deku a stále háčkovala :o).
Když se dnes na ni podívám, nejsem úplně spokojena s háčkovaným lemem, ale
deka hřeje, je velmi příjemná, přestála již i praní a bylo to moje první veledílo.
Tehdy jsem zvolila přízi Elian Klasik.





Druhá deka na sebe nenechala dlouho čekat, objednala jsem si již přízi
kvalitnější, a to Baby Merino od Dropsu, čekala jsem až bude ve slevě, vybrala odstín a jaké bylo mé 
zklamání když balík byl doručen. 
Barva byla úplně jiná než na obrázku a odstín se mi vůbec nelíbil a ani nehodil.
Tak zásilka šla zpět na výměnu, podruhé už volba byla správná.

Musím říct, že z příze se mi háčkovalo nádherně, lehounká byla, ale také 
pěkně klubíčka mizela před očima. Bylo jasné, že abych uháčkovala deku na přikrytí, musela jsem přiobjednat. Cena už nebyla tak příznivá, ale nechtěla jsem háčkování na příliš dlouho odkládat, abych náhodou nezlenivěla :o) a deku vůbec doháčkovala.
Nakonec jsem to zvládla a deka měří 110 x 160 cm.





Musím říct, že je velice oblíbená a jak se pod ni na gauči zachumlám, za chvíli jsem v limbu.
Mám veliké cukání zkusit ještě jednu do třetice a tu bych možná darovala jako dárek.
Ještě uvidím, mám zatím čas...



8 komentářů:

  1. dečky sú moc pekne... ja som ešte v štádiu, kedy čakám na svoj deň a začnem háčkovať :), s takouto dekou je radosť za zakryť :), pa pekny vikend, Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí přijít samo, aby to člověka pak také bavilo, že ?
      Krásné dny Zuzko.
      Ála

      Vymazat
  2. Máš můj obdiv !! přízi znám a je opravdu super - takže chumlání a limbu rozumím ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to až nebezpečné si ji na sebe natáhnout :o)))

      Vymazat
  3. Alenko, krásné jsou obě. Přize z Dropsu jsou opravdu úžasné... Myslím, že deka je hlavně o trpělivosti a chuti dělat stále jedno a to samé :o)
    Moc se ti povedly, tak přeji hodně chvil v limbu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta druhá už měla vzoreček a v rozích se rozšiřovala, to mne bavilo více než ta první sem tam :o).
      Než se nadějeme zase budeme pod ně zalézat až nás přestane hřát letní počasí viď Helenko ?

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála