čtvrtek 11. června 2015

BYLINKOVÉ SIRUPY...

se mi snad letos vydaří.
Loni jsem zkoušela poprvé bezový a udělaly se mi
v něm takové divné šlemy, že jsem ho vylila.
Letos jsem zvolila jiný recept.
Vím, že spousta z vás sirupy děláte, žádná převratná
novinka to pro vás není, tak ani recept dávat nebudu.
Pokud byste však zájem měly, napište do komentíku
a já je sem dopíšu.

 
A dnešní zpracování :



Chuťově je vynikající a myslím, že budu muset zítra
založit ještě další várku.

Včera jsem zpracovala sirup meduňkový :




Další vynikající chuť a zbytek, který se mi nevešel do lahvičky,
jsme dnes společně vypili v kombinaci s vodou a citronem.
Náš Radek chodil do kuchyně a neustále si naléval,
je mi jasné, že za chvíli bude po sirupu.
Nu vždyť ale kvůli tomu to dělám, abychom si pochutnali !
Meduňky je ještě na zahradě dost, takže naložím
další várku.
Jen nevím kde vezmu tolik vhodných lahviček :o((...

Včera navečer jsem ještě zkusila bezové sladké mlsání
podle Martiny.
Tak to se mi úplně asi nepovedlo, v troubě měla kvítka,
smíchaná s rozmixovaným hnědým cukrem, zkaramelizovat
a strukturou se podobat žmolence.
Bohužel, měla jsem z toho stále mírně lepivou hmotu :o), 
ale ta chuť - BOŽSKÁ, ujídala jsem při plnění do skleničky.
Budu si to dávat do jogurtu, už jsem se rozhodla, že 
si to asi celé sama SNÍM...


 
 V té naší přírodě je tolik dobrot :o)
 




6 komentářů:

  1. I já vyráběla !!! ... úplně se těším až za oknem bude sníh a zajdu do spíže pro jednu lahvinku sirupu ... plnou toho tekutého sluníčka .... moc velká dobrota a stojí to za ten čas a malinko námahy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím ještě přidělat a to hned dokud je z čeho, ono se to nedá doma uchránit, jedině vlastním tělem :o)). Všem to tolik chutná, že nemám srdce vydat přísný zákaz.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, já ještě letos nesirupovala, ale máme pěknou meduňku i mátu, tak něco uvařím... A určitě ještě tymiánový, ten se bude na kašel hodit...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. No vida tymiánový by se mi pro vnoučata hodil, já se letos usirupuji ;-)
    Měj hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Bezový sirup už mám taky uvařený. Krásně kvete šalvěj, tak přemýšlím, že zkusím šalvějový, sestra ho dělává a je moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šalvěj mám letos novou, takže malinkou, z té to nepůjde, ale zkusím tymiánový a mátový.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála