středa 27. května 2015

ŽÁDOST O RUKU...

Ač jsem vám v příspěvku PRVNÍ RANDE slíbila
jako pokračování vyprávění o manželově vojenské službě,
nemohu ale předběhnout žádost o ruku :o).


Způsob jeho žádosti o ruku je mým mnohaletým
velmi oblíbeným škádlením jeho osoby.
V té době měnil zaměstnání a nastoupil
do většího státního podniku, který nabízel zaměstnancům byty,
sice v paneláku, ale to tehdy bylo NĚCO. 
Jednou za mnou přišel a prý jestli bych si ho nevzala :o),
že by mohl dostat byt 3+1, ale jako svobodnému tak
veliký byt přidělit nemohou.
Koukala jsem na něj s vykulenýma očima
 zda to myslí vážně, nebo si dělá
legraci. 
Nedělal, myslel to vážně.
Za chvilku mu došlo jak to vyznělo a zadrhávajícím
hlasem začal vysvětlovat, že to tak není, jak to řekl, že
to zmatlal a že mne miluje a jestli si ho vezmu ?
Chodili jsme spolu půl roku...





Ano, řekla jsem ano, protože kdo by mohl
odmítnout takovou žádost o ruku s nabídkou bytu 3+1 :o).
Potom šel s kyticí za mou mamkou požádat 
(můj taťka už tehdy nežil...)
o mou ruku tak jak se to dělává.




Dodnes, když mu při výročí připomenu, že si mne
vzal kvůli bytu, se potutelně 
usmívá...







Něžnost a laskavost
nejsou znaky slabosti a zoufalství,
jsou naopak výrazem síly a vyjímečnosti.

Kahlil Gibran

12 komentářů:

  1. Ali, tak to je kouzelné! Je fakt cítit, že se máte pořád moc rádi a to je úžasné. Mám radost s tebou, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, když to ve vztahu vyjde, je to štěstí na celý život...Jsem za to ráda.
      Ála

      Vymazat
  2. To se mu skutečně povedlo :) Nedivím se, že jsi takové nabídce nemohla odolat, Álo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy opravdu nemohla Maruško :o), takový majetný hoch s 3+1...
      Ála

      Vymazat
  3. Musím se smát....naprosto stejně mě totiž požádal o ruku i můj, teď už, exmanžel. Jen tu kytici měl už koupenou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu ? Jsou to krásné životní situace :o)
      Ála

      Vymazat
  4. No, vzhledem k tomu, že jste spolu tolik let, asi jen kvůli bytu to nebylo :o)
    Milé, veselé!
    Alenko, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. T o víš, že Helenko nebylo a on nemá rád když ho tím občas poškádlím :o)). V bytě jsme bydleli pět let a byli to naše krásné začátky - nic jsme neměli, peněz velice málo, ale lásky plnou náruč oba dva...
      I tobě hezký večer.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, koukám, žes tzv. zabila tehdy dvě mouchy jednou ranou:o))..manžela i byt:o)..ale úžasně vám to vydrželo..láska to určitě byla:O)..Krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko i kdyby ten byt byl maličkatý, vzali bychom se stejně, chtěli jsme být jen a jen spolu :o).
      I tobě hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Uplne nahodou jsem narazila na vas blog a ted si postupne procitam starsi pridpevky. A ted se jen usmivam. My s manzelem se popichujeme navzajem. Je ridic dopravniho podniku a ja jako manzelka mam narok na levnejsi salinkartu. Takze kazdy rok v prosinci se domlouvame, jestli mu za salinkartu prodlouzim najemni smlouvu na dalsi rok. Pristehoval se k nam domu:) Mejte se dobre a jdu cist dal:) Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) tak to je také moc pěkné. Kočkování a příjemné popichování ve vztahu je moc prima. Tak ať se vám daří každoroční prodlužování nájemní smlouvy.
      Přeji krásné dny a jsem ráda za vaši návštěvu.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála