sobota 2. května 2015

V SEDLE...

jízdního kola jsme prožili
dnešní den.


Naše první vyjížďka po zimě.
Velké těšení a očekávaná bolest v závěru.
Všem cyklistům je zřejmé o jaké bolesti píšu.
Ano, než se otlačí pozadí,
tak to občas dost bolí.
Kupodivu zatím jsem v pohodě, 
uvidím zítra co mne všechno bude bolet.

 
 Zajeli jsme na cyklostezku Děčín- Ústí nad Labem - Děčín.
Pěkně kolem Labe.
Sice stejný nápad mělo v dnešní den hodně lidí, 
ale na té vzdálenosti se rozptýlili tak,
že jsme si nijak nepřekáželi.
Počasí bylo bezvadné,
slunce hřálo, ale od vody bylo mírně chladněji,
takže nic jsme nesundávali,
oblečení bylo tak akorát.





 Najeli jsme 45 kilometrů,
to si myslím pro první vyjížďku,
že je docela dobré číslo.




Jen focení na kolech je složitější,
zastavit, vyndat foťák z taštičky
na kole, vyfotit, zandat foťák
a uhánět rychle za všemi co mi ujeli.

Lépe se mi fotí na turistickém výšlapu,
to mám času až až.


A to zase až příště.

Krásné dny v přírodě, ať už pěšky
nebo na kole, hlavně s příjemnými 
zážitky vám všem přeji 
do dalších dní...





Není strašné,
když se naše sny nenaplní,
ale když vůbec nesníme.
Není ostuda, když se nedotkneme hvězd,
ostuda je nemít hvězdy,
kterých bychom se mohli dotýkat.

Benjamin Mays 
 

6 komentářů:

  1. Álo, já jsem obsolutní kolový nejezdec :-) Moc hezké fotky! Krásný zbytek víkendu! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to moc baví a doufám,že dlouho bude.
      Měj se hezky Radu.
      Ála

      Vymazat
  2. Álo, krásné fotky..hezky jste jezdili Já jsem na tom jako Radka. Od té doby, co mi ukradli kolo a nové jsem si nekoupila, tak nejezdím. Jenže...Naše Anička se naučila jezdit a tak už začínám přemýšlet o koupi kola, že bych jezdila s ní:o)..Myslím, že to by byl tak akorát sparring partner pro mě:o))..Prima víkend a ať tě nic nebolí! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, máš důvod.
      Jsem docela překvapená, že žádné velké bolesti nejsou, sedím v pohodě ;-).
      Ála

      Vymazat
  3. A my dnešní cyklovýlet zrušily- já a moje spolupracovnice. Alčo, ty jsi někde ze severních Čech? Já jsem z východní Moravy, ale můj muž se ke mě přistěhoval z Liberce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, že jste kola vzdaly.
      Ano to jsem, severočeška od narození. Liberec znám. A moje maminka pocházela z Moravy :-)).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála