úterý 5. května 2015

TUNIKA...

je hotová.


Teda nafotit větší kus oblečení
nebylo zrovna lehké,
měla jsem představu o focení venku,
ale bohužel zrovna slunce nikde
a začalo pršet.
Šla jsem s tunikou do pokoje, 
kde bylo trochu lepší světlo.


Vzor se mi háčkoval velice dobře,
rychle jsem si ho zapamatovala
a nemusela stále zírat do návodu.

Ještě bych měla mírně napařit švy,
aby si pěkně "lehly".


Háčkované z Limone, 100% bavlna.

Musím říct, že největší oříšek bylo
vytvořit výstřih do "V".
V onom vzoru to šlo velice špatně ujímat,
několikrát jsem párala
a stále počítala, abych měla
obě strany stejné :o).


A hned se pustím do další,
bude barvy smetanové...


14 komentářů:

  1. Ahoj Alčo...moc se ti povedla, budeš parádnice.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, už se těším až v ní vyrazím :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Ála,
    super jarní kousek pro májové dny :-)
    Jsi šikovná háčkařka !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Ilonko, to je ale pochvala, moc děkuji.
      Háčkování mne stále baví.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenka, tunika je veľmi pekná. Nepridala by si sem i ten vzor?
    Pekný deň! Vierka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko,
      přidala bych ráda, ale nafocený návod mi sem nejde vložit. Napiš mi mailovou adresu, pošlu ti to mailem, ano ?
      Krásné dny i tobě.
      Ála

      Vymazat
    2. Ďakujem, si zlatá. Adresa je: vierkastc@gmail.com

      Vymazat
    3. Není zač, máš vzoreček na mailu.
      Ála

      Vymazat
  4. Alčo, ty si šikulka. Mně tvůj výtvor, který jsem vyhrála v giveaway, zdobí kabát :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo děkuji za pochvalu, to mne fakt těší. A opravdu třapatku nosíš ? To mám velikou radost. Já ji také nosím na baloňáku a každý mi ji chválí, že to vypadá moc hezky. Přes zimu jsem jich tolik naháčkovala a tolik rozdala jako dárečky...
      Tak to má být, udělat radost druhému a tím zároveň radost sobě.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, moc se ti povedla! Velmi elegantní kousek, líbí se mi hlavně s tou červenou!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mně také kombinace s červenou hodně zaujala.
      Ála

      Vymazat
  6. Tak veliký potlesk za takové dílo, jsi přímo rychlík! Mně by to trvalo hodně dlouho. A s tou červenou je to fakt parádní kousek. Klárka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála