pátek 15. května 2015

SALÁT...


 s tuňákem úplně zbožňuji.
Můj muž ho moc nemusí. Já nevím, že chlapi zeleninu sice sní,
ale nevyhledávají (pokud nejsou někteří vegetariáni, což u 
nás doma nehrozí, jsme naprostí všežravci) a když
nemusí, nedají si.
Já vařím ale tak, že zeleninu vpravím kam se jen dá.
Jednak ji mám moc ráda,
druhak jsem přesvědčená, že strava má být hodně 
pestrá a zelenina vše skvěle doplňuje.

Naštěstí je doma ještě syn nejmladší a ten 
je asi po mně.
Saláty baští se mnou a rád, takže 
když ho udělám mísu vím, že nikdy nezbude.
A to jsem moc ráda.

  





A jaké jsou oblíbené saláty u vás doma ?
 





2 komentáře:

  1. To je fakt, chlapi zeleninu nevyhledávají .... marně přemýšlím, čím to je.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náš nejstarší syn ji baští jen když přijde k nám na jídlo. Prý ho to nenapadne si udělat nějaký salát :o)))).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála