úterý 26. května 2015

PRVNÍ RANDE...

...s mým mužem.



Loni jsme slavili 35.výročí sňatku.
Myslím si, že to je docela úctyhodné číslo, když se člověk zamyslí, kolik let už vlastně uběhlo v tom našem společném životě
a co všechno jsme spolu zažili.
A přišlo nám jako by to bylo včera.
Při těchto příležitostech vzpomínáme
na naše první rande, které se tehdy vůbec nepovedlo :o).
Muž tehdy pracoval v okresním městě 
a domluvili jsme se, že já za ním po práci odpoledne
přijedu autobusem, někam si spolu zajdeme, posedíme.
Bylo to v zimě, počasí ten den bylo velice nevlídné, mrazivé, chumelilo,
no jak se říká - psa by nevyhnal.
Šla jsem z práce na okrajovou autobusovou 
zastávku, protože jsem to měla blíž
než se hnát zpět k náměstí.
Jenže autobus profrčel a byl pryč. Tento spoj tam nestavěl.
Co teď ??
Mobily nebyly :o)).
Já si vydedukovala, že když tímto spojem 
nepřijedu, tak mu "dojde",  že určitě nebudu čekat 
na spoj další, který jel za hodinu a tak jsem se 
sebrala a šla k domů k jeho rodičům, že tam na něj počkám
až přijede.
Musím podotknout, že jsem kamarádila
s jeho sestrou a tak jsme se vlastně s mužem poznali, když
se po vystudování vysoké školy vrátil domů k rodičům.
Tehdy nás sestra představila a bylo to takové zajiskření
- prostě láska na první pohled :o).

Ale zpátky k tomu co následovalo.

Já si sedím v teploučku u nich doma, kávička na stole,
povídali jsme si, pohodička.
A pak přijel. Za dlouho...

Nekoukal zrovna přívětivě :o).
Jala jsem se vysvětlovat co se stalo.
On také začal povídat.
Že čekal u jednoho spoje, že čekal u druhého spoje 
a pak už byl tak zmrzlý, že jel domů dalším autobusem.

On tam vážně na mne tak dlouho čekal...
 Na jednu stranu mne to mrzelo, ale co se dalo už dělat, že ?
Já myslela, že čekat nebude, on myslel, že nemůže odjet - co když 
přijedu tím dalším ?




No vidíte, ani nepovedené první rande nás neodradilo
od společného života...

Jsem za to moc ráda.




P.S. Příště vám povyprávím o jeho vojenské službě...

Mnozí se honí za štěstím jako roztržitý muž,
který shání svůj klobouk,
a přitom ho drží v ruce
nebo ho má dokonce na hlavě.
James Sharp 


Zdroj fotek :
Wikipedie  

22 komentářů:

  1. Moc gratuluji k těm nádherným rokům, mně se povedlo až na potřetí, ale už jsme spolu 19 let a tak se nakonec i mně "povedlo" najít toho "svého".Necht máte před sebou ještě nekonečno nádherných dnů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magierin velice děkuji. Jsem moc ráda, že jsme na všechno to putování životem dva...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, je prima putovat životem ve dvou, viď?:o)) Krásný den Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc a moc prima a jsem za to vděčná, že se máme, že jsme, stále spolu ruku v ruce...
      Měj se i když je dnes uplakaný den.
      Ála

      Vymazat
  3. To je krásný příběh..A tolik let-to je super!!Moji rodiče jsou spolu letos 57 let.Bohužel,mi manželství nevydrželo..Rozvedli jsme se po 26 letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem šťastná, že nám to vyšlo, vychází a společně tak krásně stárneme :o)).
      A Zdeni, nikdy není pozdě najít lásku.
      Ála

      Vymazat
    2. Já mám už novou lásku skoro 3 roky a je to super!!naštěstí jsem nezůstala sama..Teď mám chlapa,který nepije a můžu se o něj opřít a řešit s ním všecko,co je potřeba..
      A svého ex jsem dnes zase potkala namol...ach jo..se asi uchlastá.ale když mu to chutná,ať si kazí svoje zdraví..Tak žít bych už opravdu nechtěla..

      Vymazat
  4. Alenko, tak jsem si početla, hned dva příběhy ze života a oba s dobrým koncem! Tedy to auto, to je proti 35 letů společného života prkotina! My se s mužem známe 31 let, 30 let spolu žijeme, je to většina mého života a nelituji, naopak... Cítím, že u vás to je stejné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Život píše příběhy, my je jen žijeme a záleží na nás zúčastněných jak nám to ve dvou bude šlapat. To první setkání bylo osudové pro nás oba, ještě dnes oba na něj vzpomínáme :o). A koukám, že nejste daleko s prožitými roky od nás. Jen bych chtěla ten čas trochu zpomalit.
      Pěkný den Helenko.
      Ála

      Vymazat
  5. No Alenko, to je naprosto kouzelný příběh. Moc vám oběma gratuluju, takové dlouhotrvající manželství se dnes jen tak nevidí. Tak hodně štěstí do spousty dalších společných let.
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko. Jsem šťastná a vděčná za každý den našeho společného žití. Ještě dnes se nám po sobě stýská, když jsme některý z nás mimo domov :o).
      Krásné dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  6. Ali gratuluji k Vašemu krásnému výročí. Hodně zdraví a lásky do dalších let.
    Ali, prosím, co je to za kytku co ti tak hezky obrůstá tu lampičku na zahradě? ta bílá.
    děkuji a přeji pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji :o).
      Bohužel jak se kytička jmenuje nevím, dostala jsem před lety odnož od kamarádky. Já ji mám moc ráda, krásně se rozrůstá, nejprve má hojnost bílých květů a při odkvétání růžoví. Ještě ji nafotím víc zblízka a dám na blog s dozatem, třeba ji někdo pozná.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
    2. S dovolením, já si myslím jestli to není štěničník (iberka), my tomu říkáme bílá paní. Na té fotografii nad schody je nádherná.

      Vymazat
    3. jojo,je to štěničník-iberie..

      Vymazat
  7. Milé a krásné povídání. Gratuluji k výročí a přeju vám oběma hlavně hodně zdraví ... s tím překonáte vše !
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko :o). Já si také vždy a stále přeji pevné zdraví pro všechny mé blízké i pro sebe.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Ahoj Ala. To je ale nahodicka, aj ja som poznala mojho mazela ako brata mojej kamaratky ( ona sa vola Alena - Ala) a aj ja som isla na prve rande autobusom. Ja som to stihla, ale sofer nezastal na dohodnutej zastavke, kde ma cakal manzel. Odviezla som sa na uplne iny koniec mesta. Bolo leto a strasne teplo. No bola som spotena a mrzuta, ale s mamzelom sme 13 rokov a konecne mame aj nase dlho ocakavane dietatko. Casto sa smejeme ako dopadlo nase prve rande a tesime sa, ze sme spolu... veru v dobrom aj zlom.
    K prispevku o haluskach ti napisem moj recet, alebo to chces na mail?
    Pekne dni plne pohody, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Katko tak to je opravdu podivuhodné :o). Věřím na osudová setkání...A s těmi jmény - já jsem Alena, moje švagrová (sestra mého muže) je Alena a maminka mého muže byla také Alena. Někdy mužští nevěděli o kom se zrovna mluví :o)))).
      Napiš mi prosím svůj recept na mail - HajnaAlena@seznam.cz. Třeba se mi podaří uvařit pravé slovenské halušky :o).
      Krásné dny Katko.
      Ála

      Vymazat
  9. Gratuluji k pěknému výročí. My budeme mít 35 let příští rok.
    Byla to opravdu láska, když tak dlouho čekal na tvůj příjezd. Přeji vám ještě hodně společných let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas letí jako vítr. Chudák čekal, málem to odstonal a nedočkal se. Za celý náš život jsem již vždy přišla včas všude tam, kde jsme se měli potkat :o).
      Krásné dny Álo.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála