pátek 1. května 2015

PŘEKVAPENÍ...

jsem včera připravila
svému muži, když jsem
se připlížila
na pergolu


jako čarodějnice.

Rozhodli jsme se, že večer posedíme
 venku u ohně.
Počasí kupodivu bylo příjemné,
sluníčko svítilo, muž 
zatopil v krbu,
já připravila něco na grilování.

 A při té příležitosti mne
napadlo se vyhastrošit
(všimněte si, že mám i hrb na zádech!!)
když je to pálení čarodějnic.
Můj muž se mne fakt lekl,
když jsem na něj takhle vybafla :o).
Ani jsem se nedivila...







Ještě jsme ani po zimě nevynesli z domu
velký stůl a židle, které na pergolu
patří a tak jsme si tam 
dali jen malý
stolek.


Byl to velice příjemný večer. 

Krásný máj, lásky to čas,
 přeji vám...



  

16 komentářů:

  1. Álo tak to bylo skvělé překvapení :o)))))
    měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím Marti, že se mi to povedlo, řehtal se pořádně... a já taky.
      Není nad to prodloužit si život smíchem :o)).
      Ála

      Vymazat
  2. No páni Alčo...tys tedy byla čarodějnice.
    Super výbava ☺
    Měj se hezky, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vybavení mám z jednoho víkendového cyklovýletu v Poděbradech, který vyšel na čarodky a my s holkama se různě vyhastrošily.
      Ještě jsem k tomu měla černou kudrnatou paruku, ale tu jsem půjčila synovi na maškarní ples a ještě mi ji nevrátil :o)))).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, teda ty jsi úžasná čarodějka! Měj krásné májové dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, však se taky muž pěkně vyděsil, že by tohle měl mít doma :o))).
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Dokonalá čarodějka, vůbec se nedivím, že se vylekal. Jen bych se bála u toho otevřeného ohně. Dobře připravené pohoštění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já se držela dostatečně od ohně, mám se ráda :o))).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. No nevím Ajko, muž by mne takovou nechtěl :o))).
      Ála

      Vymazat
  6. Madam, vypadala jste naprosto neodolatelně!
    Fakt se bavím! Úžasné Alenko!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Óóó děkuji převelice. Víš jak se říká - legrace musí být - tak proč si ji neudělat i ve dvou, že ?
      Ála

      Vymazat
  7. Seklo Ti to!!...Do detailu perfektní baba:-)♥..Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsem doma neměla zrovna svoji černou kudrnatou paruku, to bych vypadla ještě lépe :o))).
      Ála

      Vymazat
  8. Ala, s manzelom sa valame od smiechu. Teda ty si uzasna zenska, same prekvapenie. Pozdravujeme aj manzela. Pekne dni. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko není nad smích, nejen že léčí, ale prodlužuje život, je zadarmo, tak proč si ho nedopřát plnými hrstmi :o)))).
      Užívejte si volna.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála