úterý 26. května 2015

POZNÁTE ?...

někdo z vás tuto trvalku ?

Dostala jsem odnož před lety od kamarádky,
je nádherná, hodně dlouho bíle kvete
a když odkvétá, zabarvují se květy do růžova.



Děkuji za radu...

 Tak už v minulém příspěvku v komentářích jste
odpovídaly - štěničník (iberia)

6 komentářů:

  1. Alenko, náhodou bych to věděla :o) Máš ho ale překrásný, jen co je pravda!
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už budu také vědět jakou kytičku mám takhle nádhernou. Musím informovat kamarádku zda to vůbec ví jak se jmenuje :o)). Já se snažím mít přehled co na zahradě mám, ale občas mám v tom pěkný zmatek a když se mne někdo zeptá, někdy tápu.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali děkuji za objasnění hádanky. hned se po něm podívám v zahradnictví.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Majko, díky tobě vím jak se jmenuje další květena na mé zahradě :o)).
      Krásný dne.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála