pátek 1. května 2015

POŠKLEBOVALI SE MI...

ti moji chlapi doma včera, co že
si to prý jdu vařit ?


V košíku jsem měla kopřivy, sedmikrásky,
popenec, pár lístků jitrocele
 
a na papírku načmáraný
recept od
Martiny

 jarní polévka,

která mne na jejím blogu moc zaujala.

Tak proč nevyzkoušet něco nového, zdravého
a z vlastní zahrady ?











Trochu jsem si ji upravila,
neboť mi zrovna došla červená čočka
a tak jsem sáhla po vločkách.

To bylo řečí když se polévka začala
vařit :
- že jsou rádi, že jim to nenutím
- že jsem jak babka bylinářka
- ještě že mají normální oběd
- že to určitě nebude dobrý

Nechala jsem je být.

Na závěr jsem dochutila polévku 
čerstvou majoránkou,
do talíře vhodila krutonky
a poprášila řeřichou.

(no těch krutonků jsem si mohla dát méně, ale 
já je mám moc ráda)

A jen tak ledabyla jsem 
se zeptala, zda někdo chce ochutnat.
Nevěřila jsem, ale oba
se lžící v ruce přišli.
- No, trochu přisolit a kdybych 
neviděl ty kopřivy co si
tam dala, tak bych to nepoznal -

No vida, pak že to nejde
jíst zdravě...

Já si báječně pochutnala.


 

 

4 komentáře:

  1. Alenko, tahle polívčička mě taky láká, ještě kdyby mi ji tak někdo připravil :-) Krásný první máj! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu zkus jí, je to rychlovka a fakt mi moc chutnala.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Copak muži...měla si to, Alčo, uvařit aniž by vidêli z čeho a určitě by to zblajzli jako malinu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem Míšo měla, jenže oni se zrovna motali kolem, tak se nedalo přehlédnout co jsem narvala na zahradě :o))).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála