neděle 17. května 2015

ODPOČINEK S HÁČKEM V RUCE...

... a začala jsem další tuniku.
Když mám být v klidu (a můj hodný muž na to přísně 
dohlíží) tak ale musím buď číst nebo
háčkovat. Nemůžu jen tak lelkovat, to prostě neumím.



Na tento vzoreček jsem měla zálusk již dlouho
a nyní nazrál správný čas.





Zvolila jsem směsovou přízi bavlnu a acryl.






16 komentářů:

  1. Tunika?!...taky háčkuju,ale max dečky a polštáře:-).Tunika by byl projekt na 5 let:-))...Poklonka:-)..pěknou neděli!Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, ty zase oproti mně tolik pracuješ na zahradě :o))...
      Ála

      Vymazat
  2. Álo, vzoreček je moc pěkný, už se těším na hotovou tuniku.
    Krásnou neděli.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, také se mi moc líbí. V rámci odpočinkového režimu mi to jde docela od ruky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Jen odpočívej a nabírej síly, čti blogy, čti knihy, háčkuj a lelkuj. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, snažím - včera jsem povlíkala, uklízela, pekla dort, připravovala aspikovou roládu, vařila polévku na neděli. Chtěla jsem ještě vyžehlit, ale záda řekla a dost :o)).
      Krásné dny i když se dost ochladilo...
      Ála

      Vymazat
  4. Ahoj Alčo...tak ta vypadá moc krásně.
    Těším se, až bude hotová.
    Tak odpočívej a pilně háčkuj.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, snad dopadne také dobře jak ta šedá, to bych si přála :o).
      Ty jsi zase pilná včelička ohledně bylinek.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Jen hezky odpočívej, a my se budeme kochat tím, co vytvoříš!
    Alenko, už teď to vypadá na krásný kousek!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, včera večer jsem začala mít pocit, že to mám nějak moc široké, přeměřila - a bylo, takže jsem začala znovu. Třikrát měř a jednou řež platí i u háčkování :o((. Dobře mi tak.
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ala, to bude dalsia krasna tunika. Som rada, ze odpocivas. A ako krasne tvorivo odpocivas. Ja planujem zacat s hacikom, ale momentalne som rada, ze zvladam moje babatko, domacnost a zahradu. Ale ja sa to hackovanie naucim to slubujem. Zelam pekne tvorive odpocivanie. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, bolavá záda si určují bez ohledu na mé přání co mi dovolí.
      Háčkování se určitě naučíš, on přijde ten správný čas. A starost o miminko zabere celý den (někdy i noc) a jsou to ty nejkrásnější časy i když tolik náročné.
      A řídím se tvou radou - nožky hore :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, užívej si, že můžeš takhle odpočívat. Já potřebuji uháčkovat dva medvídky a 11 srdíček do půlky června a nevím, jak to vše stihnu. Hodil by se mi týden absolutního volna :-) Krásný zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Radu, málo toho není :o)).
      Znám to, večery to pak jistí, jak jsou malé děti není jindy čas.
      Včera jsem háčkovala do půl jedné u televize a vůbec se mi nechtělo spát :o)).
      Krásné dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. Parádní vzoreček! Už jsem zvědavá na výsledek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vzoreček je pěkný, teď ještě aby i tunika dopadla dobře :o)))
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála