pondělí 11. května 2015

NEVYDRŽELA JSEM...

a vynosila dnes květináče s kytkami,
které přezimovaly v zimní zahradě.
Už byly tolik rozkvetlé, že mi bylo až líto,
že je tam stále schovávám.
Jenže co ti ledoví muži ?
Hlásí rosničkáři, že nehrozí žádné ranní mrazíky,
tak už to prostě risknu.


 
 




Krásné slunečné dny.

Radost není ve věcech,
ta je v nás.

Richard Wagner
 

6 komentářů:

  1. Ahoj Álo, krásně ti muškáty přezimovaly:-) a doufám, že u vás už neklesnou teploty pod nulu. Dnes ráno jsem si musela oškrabat čelní sklo u auta a tak ještě raději počkám (a to bydlím v polabské nížině) Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, no to si mě moc nepotěšila :o))).
      Já četla předpověď do konce týdne a žádné ranní mrazíky nehlásí, tak jim budu věřit, ale každý den si ověřovat, zda to nezmění.
      Krásné dny v polabské nížině.
      Ála

      Vymazat
  2. Ledoví muži to už snad vzdali:-) Taky doufám, že nebudou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko v to doufám, ale budu to prověřovat ve zprávách o počasí :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Taky jsem nevydržela a od včera jsou osázené závěsné květináče....Tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám také všechno venku a prý z pátku na sobotu hrozí ranní mrazíky. Nechám to tak, ať to dopadne jak to dopadne...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála