pondělí 4. května 2015

KOLEM HRADČANSKÝCH RYBNÍKŮ...

Černý, Vavrouškův, Strážovský, Držník.

A tak jsme se dnes toulaly s kamarádkou.
Vzhledem k tomu, že si svůj pracovní čas obě dvě
můžeme organizovat po svém
(veliká výhoda),
zajely jsme si na výlet.



Počasí bylo opět bezvadné na šlapání
a tak jsme hravě zvládly cca 17 km.



Dneska jsem měla štěstí na úžasné záběry
páva a labutě.
Páva si někdo chová přímo u domu,
labuť k nám připlula na svačinu hned
jakmile nás zahlédla, že jsme
se usadily na lávce.



V lese bylo takové ticho, tichoučko,
občas zazpívali jen ptáci.
Nepotkali jsme za celý den živou duši.


Také jsme procházely místem, kde
kdysi bývala dřevařská osada Strážov
s dřevěnou sklářskou hutí, v milířích zde
pálili dřevěné uhlí.
Vedla tudy strážní cesta k Bezdězu z Ralska.

Dnes jsou v těchto místech jen
staré ohromné borovice a
kaštanová alej a po osadě ani památky.
Jen cedulka na stromě.


Mám moc ráda tyto toulky.





Asi mám toulavé boty či co...




Chudí dlouho touží po bohatství,
bohatí po nebi,
ale ti moudří touží po klidu.

Swami Rama 



4 komentáře:

  1. Alenko, při pondělku tady blednu závistí, hlavně to ticho...Měla jsem trochu šílený den...
    Pohodový večer přeji, Helena
    PS: zázvorový sirup jsem dělala loni, najdeš ho na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nadarmo se říká, že ticho léčí....
      Avšak po té sobotní jízdě na kole a dnešním výšlapu jsem trochu zmordovaná. A od čtvrtka do neděle budu sedět na kole a jezdit někde kolem Jaroměře .
      Prima večer Helenko ti přeji po "šíleném" dnu.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko to byl ale báječný toulavý den :o)
    Měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to byl, dneska prší, je pošmourno, včera jsme to vychytaly úžasně.
      Ráda se toulám přírodou, energie do člověka přímo vstupuje.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála